Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorfællesskab på Frederiksberg, kun 2.500,- /md per plads.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

IKKE LÆNGERE RELEVANT

Jeg har netop overtaget nogle lokaler på Frederiksberg, hvor jeg får pladser i overskud.
Derfor udlejer jeg kontorlokaler til andre spændende iværksættere, der vil være med til at lave et fedt kontorfællesskab.

Her bliver plads til ca 10 personer som skal dele 3 lokaler og tilhørende mødelokale.

Kontoret ligger på Frederiksberg, et spytkast fra Falkoner Allé, med gode parkeringsforhold lige foran. Der er altid plads på gaden og gratis 2 timers parkering eller mulighed for p-licens fra kommunen.

Mødelokalet bliver indrettet med projekter eller stor fladskærm, har indgang fra de andre lokaler og separat indgang fra gaden.

Der er et lille køkken med vask, køleskab, opvaskemaskine og service, samt kaffemaskine, espressomaskine og vandkøler.

Der er nye og flotte skriveborde, kontorstole og lidt "diverse" inventar, samt der kommer kunst på væggene.

Se mere om kontorlokalerne på Frederiksberg her

De bedste hilsner
Nicolai Lønne

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:03

Hej Nikolai

Det lyder rigtig spændende med de lokaler..

Har lige 2 spørgsmål

Kan jeg "ene" mand leje en plads?? eller er der noget med at man skal være et min. af personale?

Og når du skriver at der er mulighed for p-licens fra kommunen, er det så at jeg bare køre på kommunen, betaler et lille beløb, og så har jeg en licens?? evt. hvor mange penge koster det?

vh

lige_begyndt

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:12

lige_begyndt:
Kan jeg "ene" mand leje en plads?? eller er der noget med at man skal være et min. af personale?

Tak for det spørgsmål, det skal jeg bestemt lige have uddybet i indlægget.
Du kan leje pladserne enkeltvis.

Der er tre lokaler med hver 3-5 pladser i, dertil et mødelokale.

Du lejer blot det antal pladser du har behov for, er du kun en er det fint. Mit mål er at samle forskellige folk hernede som alle har noget at byde på - socialt og fagligt, således at vi får et spændende kontor.

lige_begyndt:
Og når du skriver at der er mulighed for p-licens fra kommunen, er det så at jeg bare køre på kommunen, betaler et lille beløb, og så har jeg en licens?? evt. hvor mange penge koster det?

På gaden kan man parkere gratis i to timer. Dagsbilletter kan købet i forskellige kiosker for 40,- om dagen.

For en fast licens skriver Frederiksberg kommune:

Frederiksberg Kommune:

Virksomheder

Virksomheder kan for virksomhedens to første biler købe en erhvervslicens til 1.200 kr. om året pr. bil. Prisen for P-licens til de efterfølgende erhverskøretøjer er 200 kr. pr. måned.

Det er en betingelse, at virksomheden har firmaadresse i P-zonen og står registreret som ejer på bilens registreringsattest.

Men generelt så er vi ude af Københavns kommune, så parkering er et langt mindre helvede. En af de andre hernede har et æggeur han stiller til 2 timer og så tager en lidt frisk luft mens han stiller p-skiven. Det er op til egen holdning hvad man vil :-)

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:14

Ja, det med det friske luft kan da godt lade sig gøre :)

Det lyder i hvert fald rigtig spændende..

VH

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:47

Du skal være meget velkommen til at kigge forbi til en kop kaffe og en snak.
Giv et kald, så finder vi et tidspunkt :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 03:43

Der er stadig et par ledige pladser hernede og vi har fået lavet mange forbedringer :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)