Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med mødebookere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Er der nogle herinde som kan hjælpe mig ud med erfaringer mht. mødebookere til B2B salg?

Vi er en mindre B2B salgsorganisation som overvejer kraftigt delvist at outsource mødebooking funktionen til eksternt firma.

Vi er et B2B handelsfirma med hovedselskab i Tyskland, som beskæftiger sig med globalt sourcing af forskellige produkter primært produceret og leveret fra Asien.
Vi har bl.a. 30 indkøbere i Tyskland som indkøber produkter indenfor bl.a. merchandising artikler, emballage og displays samt også almindelige handelsvarer.

Vores firma servicerer og sælger til virksomheder i Skandinavien, men mangler tid til at booke de rigtig gode og effektive møder. Vi vil gerne bruge tiden ude hos kunderne:)
Samtidig mangler vi personen (r) som kan brænde igennem i telefonen!

• Hvad er dine erfaringer hermed?
  • Hvad betaler man typisk for gode effektive møder?
  • Er der nogle specielle ting man skal være specielt opmærksom på i sådan en proces?
  • Kort sagt - hvem skal vi tale med - kender du lige firmaet?
  • Hvis du var i vores sko, hvem ville du så bruge?

Lad mig høre fra dig og din mening!

Mvh. HynkemejerBig Smile

Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:08

Hej Hynkemejer,

Send mig gerne en mail med lidt mere konkret. Hvad sælger I ? Hvem Jeres typiske kunder er m.m. - så vender jeg gerne tilbage med et oplæg til dig :)

effektzonen@gmail.com

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:03

Hynkemejer:

• Hvad er dine erfaringer hermed?
  • Hvad betaler man typisk for gode effektive møder?
  • Er der nogle specielle ting man skal være specielt opmærksom på i sådan en proces?
  • Kort sagt - hvem skal vi tale med - kender du lige firmaet?
  • Hvis du var i vores sko, hvem ville du så bruge?

Jeg vil da anbefale dig også at kigge på løsninger, hvor virksomhederne selv henvender sig til dig.

Hvil du tilmelder dig vores gratis e-mail marketing kursus vil du få en langt bedre indsigt i, hvilke muligheder du har for at sætte dit salg på autopilot - uden at bruge mødebookere, vel at mærke.

Og bruger du mødebookere, er det vores erfaring, at din successrate vil blive meget højere når du har været på dette kursus.

Venlig hilsen,

Christian

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 17:45

Hej Hynkemejer,

Ved ikke om jeg er for sent ude med snøren, men se vores hjemmeside www.tmt-telemarketing.dk

Hvis ikke har fundet hjælp så giv mig et ring på 43582836, jeg er sikker på vi kan finde en kvalitetsbevidst løsning som ikke slår røde tal på bundlinjen.

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra Søborg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:11

Hej Hynkemejer,

Kan se det er noget tid siden du har lagt indlæget, men tænkte jeg ville svare alligevel.

Kunne godt tænke mig yderligere informationer omkring hvad i har af produkter sådan helt konkret.

Hvilke målgrupper i gerne vil ind og ramme ellers kan vi se på det i fællesskab.

Du kan skrive på mail info@dei-telemarketing.dk eller ringe på 69 96 10 90

Mvh

Dansk Erhvervsinfo

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)