Kære Aminoer. Jeg sidder i et mindre udvalg, som skal i gang med at lave indretning til en større iværksætterfestival/messe i Århus til foråret. Min opgave består i at hjælpe med indretningen. Arrangørerne ønsker, at hele messen bliver anderledes end "normale messer". Der skal skabes et helt specielt univers for udstillere og besøgende. Jeg har ikke selv været på mange messer, og vil derfor gerne have lidt hjælp/ideer fra alle jer, i forhold til temaer, sjove former for indretning, noget I har savnet på de messer I har været på, eller noget der har været rigtig godt..... Det område jeg skal stå for, skal have plads til ca 20-25 stande hovedsageligt med rådgivere (coaching og den slags). Vi skal altså have skabt et miljø, der passer til denne kundegruppe. Det bliver en stor messe, hvilket har manglet i Århusområdet.
Håber I vil smide et par ord til mig. :-) Nanna |
Hej Nana
Hvis der er mulighed for at få rådgivning udefra, kan jeg varmt anbefale dig at kontakte http://www.catjaoppermann.dk/ Neo Feng Shui rådgiver, hun har virkelig noget at byde på.
Held & lykke