Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OPRÅB til opsøgende sælgere, der søger opgaver

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har flere gange her på Amino svaret på indlæg, hvor sælgere tilbyder at løse salgsopgaver.
For det meste har jeg skrevet:

Send gerne CV og yderligere oplysninger til kjer@kjers.com.

Og ret præcis lige så ofte har jeg intet modtaget.

De gange, hvor jeg så har modtaget noget, har min kommende sælger lagt initiativet over til mig: "Send gerne lidt mere info om opgaven..." eller lign.

Men hør lige her, sælgere:

Jeg vil ikke have en sælger, der lægger initiativet over til mig.
Jeg vil have en sælger, der tager magten i kommunikationen og overbeviser mig om, at jeg ikke kan klare mig uden ham.
Hvis du ikke kan overbevise mig, hvorfor skulle jeg så tro på, at du kan overbevise mine kunder?

Forleden dag så jeg et opslag her på Amino, hvor en fyr søgte hjælp til en lille, simpel grafikeropgave. Der var 4-5 svar fra glade grafikere, der alle skrev: "Skriv til mig - så giver jeg et tilbud."
Jeg tog telefonen, ringede til fyren, løste opgaven på et kvarter og får mine 200 kr. én af dagene.

Det er sådan en sælger, jeg vil have - ikke én der sætter et lille skilt op i ødemarken og håber på at storbymenneskene kommer ud og læser det.

Hvis du er en seriøs sælger, er du velkommen til at kontakte mig.
Du ved selv hvordan.

mvh Hans

(øv - er det november, der gør mig så sur...Indifferent)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:15

Hej Hans

Tak for indsparket!!! Jeg søger ikke selv sælgeropgaver, men indkøbsopgaver - og du har ret. Ikke mange vender tilbage til mig for at få gratis hjælp til deres indkøb, og det har da undret mig lidt. Har derfor, faktisk idag besluttet at være mere aktiv: tage telefonen og snakke med dem, der har et behov i stedet for at håbe at de vender tilbage - for det gør de ikke!

Du får Yes af mig for denne peptalk!!

Michael Kousgaard

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 13:23

Sådan Hans... Du har ret...

Desuden oplever jeg det samme med webdesignere/programmører. Der er også alt for mange med teksten: "Skriv til mig..", "Send gerne en mail med mere info til..." osv. Det ser jeg i hvert fald i masser af tråde herinde.

Webdesignere/programmører regner ikke med at de er sælgere, men byder de ind på en opgave via et emne her på amino, så er de sælgere...

Håber ikke jeg træder nogle programmører/designere over tæerne. Ved jo godt der er masser af gode sælgere/programmere/webdesignere derude. Smile

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:35

Hej Hans.

Jeg har læst dit indlæg, og vil gerne give dig ret og samtidig vise dig hvordan en selvstændig sælger/konsulent arbejder (eller burde arbejde)...

1. Han/hun tager de jobs der kan svare sig (stort set alle, da han jo kan sælge alt)

2. Han/hun beviser for sin arbejdsgiver at det svarer sig at ansætte personen igen.

3. Han siger ikke nej til jobs, hvor der kan sælges og tjenes. Det er jo grunden til at man er sælger!!

4. Han kan leve udelukkende af sin mobil og sin bil

Til sidst vil jeg bede dig kontakte mig.

Jeg har flere års erfaring indenfor salg, men er dog stadig ung, kreativ, skarp og fuld af selvtillid!

Tlf. 22 59 25 78

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 19:46

Hans Stokholm Kjer:
Jeg tog telefonen, ringede til fyren, løste opgaven på et kvarter og får mine 200 kr. én af dagene.

Sådan har jeg gjort med mange tryksags opgaver herinde. Jeg ringer simpelthen til folk som mangler en pris på tryksager, også for jeg typisk ordren i hus, uden at skulle have skrevet et indlæg! ;)

Så det virker squ meget godt!

Rigtig god aften...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:47

kenniba:

Jeg har flere års erfaring indenfor salg, men er dog stadig ung, kreativ, skarp og fuld af selvtillid!

Hej Kenniba - Velkommen på Amino.

Prøv at læse mit indlæg én gang til.
Fokusér især på linjen "Jeg vil ikke have en sælger, der lægger initiativet over til mig."
Den kan hjælpe dig til at forstå, hvorfor din - i øvrigt meget vakse - måde at forsøge at sælge dine ydelser til mig på ikke virker.

Men indrømmet - du fanger da min opmærksomhed. Men jeg har bare dårlige erfaringer med sælgere, som forventer at jeg som potentiel kunde tager ansvaret for kontakten.

Du ved, hvor du finder mig - og nej, jeg er normalt ikke så meget stivstikker, som jeg er lige nu. Big Smile

mvh Hans

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:47

Hej Hans

Det er det salg handler om. "Skil dig ud fra mængden og scor kassen!"

Folk er simpelthen bange for, at tage knoglen og ringe til virksomheder. Her på Amino bliver det tilmed serveret til folk, og så udnytter brugerne det slet ikke.

Jeg har tit selv tænkt det samme, som du selv fremhæver det.

mvh Erik

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:49

Nicolai Christensen:
Så det virker squ meget godt!

shhh.... nu ved de andre det jo også... Wink

mvh Hans

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 19:49

kenniba:

Hej Hans.

Jeg har læst dit indlæg, og vil gerne give dig ret og samtidig vise dig hvordan en selvstændig sælger/konsulent arbejder (eller burde arbejde)...

1. Han/hun tager de jobs der kan svare sig (stort set alle, da han jo kan sælge alt)

2. Han/hun beviser for sin arbejdsgiver at det svarer sig at ansætte personen igen.

3. Han siger ikke nej til jobs, hvor der kan sælges og tjenes. Det er jo grunden til at man er sælger!!

4. Han kan leve udelukkende af sin mobil og sin bil

Til sidst vil jeg bede dig kontakte mig.

Tlf. 22 59 25 78

Hvis du nu var lidt hurtig, tog du knoglen som det første imorgen tidlig og ringede til Hans ;O)
Det er netop at være progressiv istedet for at afvente at han kontakter dig - det får du intet resultat ud af.

God fornøjelse ;O) 

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:56

Henrik P.:
Hvis du nu var lidt hurtig, tog du knoglen som det første imorgen tidlig og ringede til Hans ;O)

Man behøver såmænd ikke vente til i morgen...

mvh Hans

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)