Jeg har flere gange her på Amino svaret på indlæg, hvor sælgere tilbyder at løse salgsopgaver. Send gerne CV og yderligere oplysninger til kjer@kjers.com. Og ret præcis lige så ofte har jeg intet modtaget. Jeg vil ikke have en sælger, der lægger initiativet over til mig. Forleden dag så jeg et opslag her på Amino, hvor en fyr søgte hjælp til en lille, simpel grafikeropgave. Der var 4-5 svar fra glade grafikere, der alle skrev: "Skriv til mig - så giver jeg et tilbud." Det er sådan en sælger, jeg vil have - ikke én der sætter et lille skilt op i ødemarken og håber på at storbymenneskene kommer ud og læser det. Hvis du er en seriøs sælger, er du velkommen til at kontakte mig. mvh Hans (øv - er det november, der gør mig så sur... |
Hej Hans
Tak for indsparket!!! Jeg søger ikke selv sælgeropgaver, men indkøbsopgaver - og du har ret. Ikke mange vender tilbage til mig for at få gratis hjælp til deres indkøb, og det har da undret mig lidt. Har derfor, faktisk idag besluttet at være mere aktiv: tage telefonen og snakke med dem, der har et behov i stedet for at håbe at de vender tilbage - for det gør de ikke!
Du får af mig for denne peptalk!!
Michael Kousgaard