Rart at høre fra en erfaren betalingsmodtager, at i og i særdeleshed jeres kunder er tilfredse med Pay pal.
Jeg har læst på deres hjemmeside, som giver rigtig mange informationer (i modsætning til e-wire), jeg er ved at være overbevist om at det skal være pay pal.
Jeg har kigget på e-wire, jeg er lidt i tvivl om det er godt nok kendt hos den "almindelige" forbruger, vil helst have at folk føler tryghed når de skal betale.
Jeg tror ikke trygheden vil være noget problem overfor dine brugere, nu ved jeg ikke hvad din målgruppe er på denne hjemmeside, men en stor del af Ewire's kundegruppe er ældre folk der bruger os til at betale på diverse bingo hjemmesider.
Derudover har mange taget godt imod vores nye sikkerhedsforanstaltninger der har øget trygheden og den generelle sikkerhed for erhvervsbrugerne.
Du må endelig skrive eller ringe til os, hvis du har yderligere spørgsmål til Ewire.
Der er uden tvivl muligheder for jer, men her i debatten og også set med mine briller er i måske blevet lidt mindre synlige. Jeg mener i har alle muligheder for en bedre markedsplacering, særligt nu hvor bankerne maser dankort udgifterne over på virksomhederne.
Et par spørgsmål i forhold til debatten kunne være gode at få besvaret i tråden: Har i dansk adresse, så i er forpligtet til at overholde dansk lovgivning ?
Kan man anvende sit dankort hos jer til indbetalinger ? Jeg har et sidste spørgsmål af mere teknisk karakter: Har E-wire et frit program så butikken kan lave emils fra butikkens eget emailsystemmed med hyperlink til E-wire's betalingsmodul (for fremsendelse af elektronisk faktura)?
Tak for din anbefaling om den enkle løsning med bankkonto nummeret.
Rart at høre du synes om hjemmesiden, jeg ved godt jeg er nybegynder og der er mange ting, som kan gøres bedre og flottere, men jeg må jo starte et sted og se at blive dygtigere hen ad vejen.
Ewire er dansk og har en dansk adresse. Vi holder til i Århus. Ja, vi overholder dansk lovgivning.
Ja, man kan godt bruge sit dankort hos os.
Vi har ikke noget elektronisk faktureringsprogram, men vi har dog tekniske eksempler liggende på vores hjemmeside. - Der måske kunne integeres i en elektronisk fakturerings løsning.
Ewire har bevidst ikke været synlig i et længere stykke tid. For da vi tilbage i Juli lancerede en ny og forbedret udgave af Ewire, valgte vi at starte forfra med vores markedsføring. Vi har siden arbejdet på flere forskellige "features" der skal slutte op om vores nye system.