Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modde Twitter API

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg sidder P.T. med en kunde, som gerne vil have et twitter plugin implementeret på sin wordpress-side. Så langt så godt. Jeg har fået installeret og rigget til - det virker - DOG står der f. eks

"2 days ago from web" efter alle beskederne. Det vil min kunde gerne have ændret til dansk, da hele hans side fungerer på dansk.

Kan dette lade sig gøre? I så fald vil jeg gerne høre fra jer !

- Simon

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:27
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nu skriver du ikke hvilket plugin det er du bruger, men som udgangspunkt leverer Twitter API'en bare en dato. Jeg går næsten udfra at det er plugin'et der laver det om til "2 days ago".

For at illustrere min pointe, så prøv at kalde API'et her:

http://twitter.com/statuses/public_timeline.xml (du kan også bruge andre formater, prøv fx at ændre xml til json - det kræver selvfølgelig login).

Her kan du se hvad API'et returnerer. Jeg ville derfor umiddelbart kigge på hvordan plugin'et formatterer den dato som api'et spytter ud.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:30

Hov det var "public timeline" jeg pastede ind. Den kræver selvfølgelig ikke et login, det gør noget som "friends_timeline" derimod Smile.

Jeg er ved at være lidt træt...

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:42

Hej Simon

Vil også gætte på at du gør det lettest ved lige at løbe pluginfilerne igennem for den tekst du vil ændre. Det kan også være der ligger en .pot, .po eller .mo fil med pluginet - så er der en endnu lettere metode: Poedit.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)