Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er shoppen klar!

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se det ville være et kæmpe arbejde at skulle lave detaljerede beskrivelser af 300 produkter, men så ville siden også få mere harmoni og folk ville være villig til at betale :)

Så enten kunne du finde en tekst forfatter, eller bare en der har rigtig gode skrive egenskaber, og vil tjene en mønt :)

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:38

Nicolaj B. Müllertz:

Jeg kan godt se det ville være et kæmpe arbejde at skulle lave detaljerede beskrivelser af 300 produkter, men så ville siden også få mere harmoni og folk ville være villig til at betale :)

Så enten kunne du finde en tekst forfatter, eller bare en der har rigtig gode skrive egenskaber, og vil tjene en mønt :)

Ja det er jo ikke ligefrem billige lamper jeg sælger, så der skal helt sikkert noget bedre tekst på!

xxx

Fra Græsted
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:29

Jeg syntes det er en superlækker side, med flot design, gode billeder og lækker "stemning". Kunne helt sikkert godt finde på at købe på siden..... hvis jeg altså stod og manglede en lampe (og ikke var på SU Huh?)....

En lille ting: syntes det er lidt irriterende med de søgeord eller hvad det er i bunden.... måske kunne du gøre dem lidt mere usynlige....?

Vær et omvandrende kunstværk - T-shirts med motiv

Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:48

Hej Super Cool Shop.

Men det er meget svært at læse de røde tilbuds priser. Ved ikke om det kun er på min computer det er sådan. Men måske du skulle gøre dem noget større

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:20

Nicolas Alstrup:

Jeg syntes det er en superlækker side, med flot design, gode billeder og lækker "stemning". Kunne helt sikkert godt finde på at købe på siden..... hvis jeg altså stod og manglede en lampe (og ikke var på SU Huh?)....

En lille ting: syntes det er lidt irriterende med de søgeord eller hvad det er i bunden.... måske kunne du gøre dem lidt mere usynlige....?

Tak tak... Der kommer snart rentefri afbetaling på siden, så der er ingen udnskydling for ikke at handle.. :-)

xxx

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:16

Jeg kan godt lide designet, det er rigtig pænt, og fanger ..

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)