Jeg leder efter en rigtig dygtig webdesigner (entet et firma eller en enkeltperson) som spiser (x)html, css og javascript (evt. JQuery) til morgenmad til udviklingen af en større social medieplatform i forbindelse med en spændende ny startup. Der er allerede gjort et enormt stort designarbejde, men vi mangler en som kan omsætte de designs til kode men som samtidig selv har en god designforståelse og kan følge os i det videre udviklingsforløb. Vi ser helst af vedkommende er bosat i Århus eller København, da det er der vi holder til. Det er et plus hvis vedkommente har kendskab til ruby/ruby on rails, men det er bestemt ikke et krav. Som udgangspunkt leder vi efter en, som også er interesseret i at gå ind og tage ejerskab i projektet, men vi kan også sagtens betale vedkommende.
Vh Søren |
Hej Søren,
Det lyder spændende. Jeg arbejder til daglig med webudvikling i København. Hovedsageligt med ASP.NET, men også en del med frontend udvikling - (x)html, css, javascript (mest jQuery) og xslt.
Mit kendskab til Ruby er begrænset, men jeg sætter mig gerne ind i nogle af emnerne hvis det skulle være nødvendigt.
Hvis ovenstående lyder som et match kan jeg kontaktes her decode.dk/kontakt Jeg vil selvfølgelig også gerne høre mere om projektet.