Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter en rigtig dygtig webdesigner (entet et firma eller en enkeltperson) som spiser (x)html, css og javascript (evt. JQuery) til morgenmad til udviklingen af en større social medieplatform i forbindelse med en spændende ny startup. Der er allerede gjort et enormt stort designarbejde, men vi mangler en som kan omsætte de designs til kode men som samtidig selv har en god designforståelse og kan følge os i det videre udviklingsforløb.

Vi ser helst af vedkommende er bosat i Århus eller København, da det er der vi holder til. Det er et plus hvis vedkommente har kendskab til ruby/ruby on rails, men det er bestemt ikke et krav. Som udgangspunkt leder vi efter en, som også er interesseret i at gå ind og tage ejerskab i projektet, men vi kan også sagtens betale vedkommende.

Vh

Søren

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 17:52

Hej Søren,

Det lyder spændende. Jeg arbejder til daglig med webudvikling i København. Hovedsageligt med ASP.NET, men også en del med frontend udvikling - (x)html, css, javascript (mest jQuery) og xslt.

Mit kendskab til Ruby er begrænset, men jeg sætter mig gerne ind i nogle af emnerne hvis det skulle være nødvendigt.

Hvis ovenstående lyder som et match kan jeg kontaktes her decode.dk/kontakt  Jeg vil selvfølgelig også gerne høre mere om projektet.

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:13

Hej Søren

Du er velkommen til at skrive til mig.

Mvh. Steffen Paust

DesignStudio.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:38
Fra Albertslund
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 82
Fra  IEX Skrevet kl. 21:06

Hej, Søren.

Det kunne godt lyde som om I kunne få brug for os. Vi er et mindre webbureau bestående af webdesignere og programmører, som arbejder med de nævnte kodesprog til daglig. Vi er beliggende i Tåstrup i Københavnsområdet, og betaler derfor ikke dyre huslejer, som fordyrer priserne.

Vi er vandt til at have med større projekter at gøre og kan håndtere både kommunikation, webdesign og programmering mm. Med andre ord vil jeres projekt være i trygge hænder hos os, og I vil altid have mulighed for at kontakte os i ugens løb.

Én af de ting I beskriver er, at det gerne må være en person(er) med flair for webdesign, og derfor kan vi være en oplagt fordel :)

I er i hvert fald velkommen til at ringe for en snak om projektet, og hvad vi kan gøre for jer som sparringspartner.

NB Arbejder ikke til dagligt med Ruby on Rails, men det var vist heller ikke et krav.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:11

Hej steffen, har du evt. nogle referencer?

Tilmeldt 29. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:02

Hej Søren

Du kan smide en mail på:

amino@designstudio.dk

Tilmeldt 29. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:03

Hej Søren

Nej, mine referencer ligger i det faktum at jeg har freelance designere/programmører til at lave opgaverne.

Hvis du smider en mail, kan jeg vise dig nogle af deres:

Mvh. Steffen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)