Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fantastisk idé ;o)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 4 person

Jeg var lige inde på et par af de såkaldte ekspert blogs. Var det ikke en idé at fjerne dem og så flytte almindelige blogs op, når ekspert blogs nu blot er reduceret til reklamepladser????

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:53

De har nu hele tiden kun været reklameblogs. Og sådan er det vel bare. Hvis der i det mindste bliver smidt bare nogle basale , små gode råd er der fint med mig. Det er jo en business side det her.

Den eneste , jeg har læst, som ikke kun fokuserer på " Kontakt mig for handel " er Martin Thorborgs USA blog. Der skriver han da noget personligt. At det så ikke er ekspertviden er en anden sag.

Man kan ikke forvente at eksperterne fylder blogsene op med viden, du normalt skal betale for.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Business:

Jeg var lige inde på et par af de såkaldte ekspert blogs. Var det ikke en idé at fjerne dem og så flytte almindelige blogs op, når ekspert blogs nu blot er reduceret til reklamepladser????

Jack

Nu er du vist lidt firkantet.
Ud af rigtigt mange indlæg, kunne jeg finde 2 reklamer og de pågældende bliver bedt om at stoppe :-)

Dbh Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 08:39

Indrømmet.....

Jeg blev lidt irriteret....fordi det faktisk var et par af de mest respektable blogs, der nu var ændret til salgsvinduer. Var jeg i dårligt humør? Måske ;o)

Anyway.....tak for det Martin....det var naturligvis også sat en smule på spidsen........

Ha en god dag....

Jack

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:24

Nu må jeg blankt erkende at jeg har haft for travlt til at læse blogs på siden den seneste uges tid eller to. Men har derudover læst dem flittigt siden de startede og kan ærlig talt slet ikke genkende de såkaldte "salgsvinduer". Måske der blot er noget der er gået min næse forbi.

Personligt synes jeg faktisk at jeg har fået rigtig meget ud af at læse dem (nogen mere end andre selvfølgelig) og især Hans Stokholm Kjers blog læser jeg flittigt, da han ofte berører emner der har min interesse. Og så har jeg indtryk af at vi "sprognørder" lidt over de samme ting. Det, blandt andet, har da også været medvirkende til at jeg har besluttet mig for at søge netop hans (eller Hans') expertise, når jeg engang går i luften og skal have udsendt min første pressemeddelelse.

Så blogs kan da sagtens føre til salg, eller fremtidige salg, men jeg oplever dem nu absolut ikke som værende direkte salgsannoncer. For størstepartens vedkommende synes jeg blot at de inspirerende, hjælpsomme og god læsning. Vil da personligt meget nødigt se dem fjernet, da jeg synes de er et godt initiativ. Dog skal de selvfølgelig være vedkommende og relevante, så det er da kun positivt hvis der bliver holdt lidt øje med om de evt. kører af sporet. 

De bedste hilsner

Amaris

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:34

Jeg håber, at min blog må inspirere mine iværksætterkolleger langt oftere end de kun ca. 6000 gange, den har været læst indtil nu.
Hvis den sælger et par af mine kommende bøger, er det helt fint.
Hvis du vil undgå at læse reklamer i mine indlæg, er her et tip: Lad være med at læse det, der står med lilla.

mvh Hans

PS - de lilla linjer ser sådan her ud (så ved du, hvad du skal undgå)Big Smile:

Bloggen bliver til en bog.
- Vil du vide hvornår?

Efter at have blogget om virksomheders kommunikation i en måneds tid har jeg besluttet at samle mine erfaringer i en bog.

Bogen vil komme til at indeholde flere emner, flere eksempler og flere konkrete anvisninger end bloggen.
Om det bliver en e-bog eller én af papir har jeg endnu ikke besluttet.

Send en mail med ”Kommer bogen ikke snart” i emnefeltet til kjer@kjers.com – så holder jeg dig opdateret.

Mvh Hans

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 10:00
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hans:

Jeg forstår godt du reagerer, da jeg ikke har uddybet hvad jeg mener. Mit indlæg var faktisk ikke rettet mod dig. Kig evt. på dine blog-kollegaer's sidste indlæg. Jeg synes at det er noget skidt, hvis ekspertblogs udvikler sig til REN reklame/tilbud om køb. Det skete to gange i træk, da jeg lige ville læse lidt blog....og det var da en dårlig oplevelse. Først ville jeg lige læse lidt om salg, derefter om bogføring m.m. (begge normalt af høj kvalitet).

At bloggere smider en smule 'se mig og køb' i bunden, kan ikke bringe mit pis i kog.

Og ja.....giv mig bare minuspoint, hvis I mener at man ikke må have en holdning Big Smile

Jack

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 10:07
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:14

Business:
Jeg synes at det er noget skidt, hvis ekspertblogs udvikler sig til REN reklame/tilbud om køb.

Helt enig. Eksperter bør kunne svinge sig højere op end det.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)