Hvad kalder du det når folk af uvidenhed mister penge? at blive udnyttet....
Nej, ikke at blive udnyttet, folk er jo selv uden om det i sidste endnu, folk som ikke tænker sig om, folk som er meget ubegavede eller naive, er jo netop dem som falder for den slags.
Rønlund:
Man behøver sgu da ikke blive tvunget til noget for at blive udnyttet.
Korrekt, den trækker jeg i mig igen, da den er helt hen i vejret.
Folk bliver ikke udnyttet, de bliver jo ikke tvunget til at trykke på den reklame, for derefter tage IQ-testen og indtaste deres oplysninger, OG BETALE!
De gør det af egen fri vilje, og måske udvidenhed. (En helt anden del af sagen)
Det er ikke reklamens skyld, at folk ikke bruger den sunde fornuft.
Det er jo meningen at folk bag den reklame skal tjene penge, det kan godt være at det der er i reklamen og det den linker til, ikke har noget med hinanden at gøre, men hvis det giver penge i kassen, så er det da lige meget.
Okay, er nu ikke ked af, at jeg ikke er din ven!. Du er jo blottet for alt der ligner morale.
Fint nok at "De kloge narer de mindre kloge" .. - Men med måde.
- Hvorfor går du ikke ind i Narko branchen, det er der også mange i, og de fleste tager narko frivilligt.. der er ikke nogen der presser dem.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Folk bliver ikke udnyttet, de bliver jo ikke tvunget til at trykke på den reklame, for derefter tage IQ-testen og indtaste deres oplysninger, OG BETALE!
Det er jo meningen at folk bag den reklame skal tjene penge, det kan godt være at det der er i reklamen og det den linker til, ikke har noget med hinanden at gøre, men hvis det giver penge i kassen, så er det da lige meget.
Okay, er nu ikke ked af, at jeg ikke er din ven!. Du er jo blottet for alt der ligner morale.
- Hvorfor går du ikke ind i Narko branchen, det er der også mange i, og de fleste tager narko frivilligt.. der er ikke nogen der presser dem.
Det er jo så din mening, helt fint med mig.
Men lad os holde os til TOPIC istedet for personlige-angreb.
Det er jo så din mening, helt fint med mig.
Men lad os holde os til TOPIC istedet for personlige-angreb.
det er skide fascinerende synes jeg selv. - At kvinder kun kan carry, og mænd kan få det.. - pga det er kun Y kromosonet fejlet ligger i.. de kvinder der så hævder at være farveblinde, har så også kromoson fejl
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau