Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger: Testere til booking/tidsbestillings-system

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et booking/tidsbestillings-system som snart er færdigt, og jeg søger derfor nogle der vil hjælpe mig med at teste det.

Kort om systemet:
Systemet er måske ikke den nye dybe tallerken indenfor branchen, men bygger på en idé om at tidsbestilling skal være nemt for både kunderne og den forretningsdrivende. Alt vil køre webbaseret så det kræver kun en computer med internetforbindelse.

Det er et fleksibelt system som ikke låser sig til en branche, men kan bruges af alle hvor det giver mening at kunderne selv booker sin tid. Dette kunne f.eks. være zoneterapi, frisør, coaches, akupunktur og massage - men også ting som tennis/badminton-baner osv.

Foruden den åbenlyse fordel for forretningerne, at kunderne selv kan booke tid 24 timer i døgnet, så er der også påmindelser via mail/sms, kundedatabase, nyhedsbrev mm.

Hvem søger jeg?:
Jeg søger i 1. omgang en håndfuld testere som har en eller anden erfaring/tilknytning til tidsreservationer. Du har måske din egen forretning hvor tidsbestilling er en daglig del af, eller du har erfaring fra tidligere job/system.

Du skulle jo gerne have nogle kritiske spørgsmål/problemstillinger som kan forbedre systemet.

Hvad får du ud af det?:
Foruden glæden ved at hjælpe mig :-), så vil jeg tilbyde testerne at bruge systemet gratis efter at det går "live". Det er altså en mulighed for dig for at få et gratis reservations-system.

Skriv en mail/besked til mig hvis det er noget for dig.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Skrevet kl. 08:43

Er der ikke flere "derude" som vil hjælpe? Smile

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 08:57

Hej Allan,

Jeg vil gerne hjælpe: web@freelancephp.dk

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:57

måske var det en ide du linket direkte til hvilken af  systemerne vi skulle tjekke inden på din hjemmeside , jeg er i hvert fald  lidt i tvivl om hvilken af systemerne du ønsker respons på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Skrevet kl. 09:05

Casper: Super - jeg sender dig en mail indenfor kort tid.

Mikael: Systemet ligger ikke "offentligt" på nettet endnu, så der er ikke noget at se lige nu. Jeg håber ikke du har brugt lang tid på at lede.

Det jeg leder efter lige nu er en lille gruppe testere som vil hjælpe med at kigge på systemet før det kommer ud til alle. Det er også derfor jeg først og fremmest leder efter folk med lidt indsigt i de problemstillinger der kan være ved tidsreservationer.

Fra København S.
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:11

Hej Allan,

Jeg melder mig også på banen som tester - da vi har svært ved at finde et booking system til vores formål.

mail@martinvinther.dk

DBH Martin

Fra Holbæk
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:00

Jeg er frisk på at teste for dig.

Har forsøgt at finde et godt system til udlejning/udlån af udstyr fra vores lokale rollespilsforening.

Du sender mig bare en mail på pierre@pi-hus.dk

Pierre

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Skrevet kl. 11:00

Hej Pierre,

Det lyder godt.

Du vil ligesom de andre få en mail i løbet af ugen eller i starten af næste uge.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 11:04

Melder mig også lige på, Har en spinninghal med 25 cykler jeg booker 5 gange om ugen

Bmw@mobilteknik.dk

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 11:09

Hej Allan

Jeg vil gerne teste dit system.

Jeg udlejer ferieboliger mv.

MVH

Finn

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)