Jeg har et booking/tidsbestillings-system som snart er færdigt, og jeg søger derfor nogle der vil hjælpe mig med at teste det. |
Er der ikke flere "derude" som vil hjælpe?
Jeg har et booking/tidsbestillings-system som snart er færdigt, og jeg søger derfor nogle der vil hjælpe mig med at teste det. |
www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.
Er der ikke flere "derude" som vil hjælpe? |
www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.
Hej Allan, Jeg vil gerne hjælpe: web@freelancephp.dk Med venlig hilsen |
måske var det en ide du linket direkte til hvilken af systemerne vi skulle tjekke inden på din hjemmeside , jeg er i hvert fald lidt i tvivl om hvilken af systemerne du ønsker respons på |
Casper: Super - jeg sender dig en mail indenfor kort tid. |
Hej Allan, Jeg melder mig også på banen som tester - da vi har svært ved at finde et booking system til vores formål. mail@martinvinther.dk DBH Martin |
Jeg er frisk på at teste for dig. Har forsøgt at finde et godt system til udlejning/udlån af udstyr fra vores lokale rollespilsforening.
Du sender mig bare en mail på pierre@pi-hus.dk
Pierre |
Hej Pierre, |
Melder mig også lige på, Har en spinninghal med 25 cykler jeg booker 5 gange om ugen |
Hej Allan Jeg vil gerne teste dit system. Jeg udlejer ferieboliger mv. MVH Finn |