Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået gråt hår med at søge kunder.

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har start med et rengøringsfirma og er næsten blive syg med at søg kunder.

Vores tjeneste udføre små og store opgaver indenfor blandt andet:

-Institutionsrengøring

-Privat rengøring

-Hjemmeservice

-Erhvervsrengøring

-Klinik

-Kontor

-Industri

-kantine

-Hovedrengøring

Men jeg ved ikke hvordan skal jeg skaffe mig nogle kunder.

Hvordan skal jeg have nogle kunder?

I er også velkomme til at kontakt mig hvis I kender nogle som er interesseret.

Med Venlig Hilsen

Lorraine

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lorraine,

Hvordan har du markedsført din virksomhed? Har du annonceret nogle steder, eller noget andet?

Har du en hjemmeside man kan kigge på?

Mvh
Peter 

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Dragør
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Tak for dit svar. Jeg har bare ringet i mange steder og skiv annoncen et søndagsavisen .Jeg er i gang med at laver mine hjemmeside.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

 

Nu kan jeg læse at dit skriftlige dansk ikke er så godt igen, hvilket er vigtigt når man skal have sit budskab ud skriftligt. 

Får du nogen til at kigge dine tekster igennem for grammatik, inden du sender det ud?

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Jonas skriver så er dit skriftlige dansk ikke er helt perfekt. Så få naboen eller en bekendt til at hjælpe dig med at læse det igennem, eller spørg om hjælp her på amino :)

Ellers, så kom ud og tryk folk i hånden og lav nogle aftaler.. Sælg varen og få dit rengørings firma til at fremstå som noget de bare må have andel i :)

Og til sidst så er det virkelig vigtigt at du hurtigst muligt får den hjemmeside op og stå, så du kan henvise eventuelle kunder hertil.. En hjemmeside kan gøre dig meget mere tillidsfuld..

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lorraine,

Det er altid svært at trænge igennem som nystartet. Det tager tid, og desværre bliver det nok ikke nemmere, hvis der er en sprogbarriere.

Jeg har fornyelig skrevet et salgsbrev for et andet rengøringsfirma, som ejeren har været ret glad for. Du vil kunne se både salgsbrevet og kundens reference på min hjemmeside. Kunden hedder Tip Top Service.

Mvh

Thomas Thomsen   www.tt-tekstforfatter.dk  

Tekst / Koncept

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

2 hurtige råd, få hjemmesiden klar asap og gør brug af nogle referencer fra nogen af dine tilfredse kunder.

 

.... et 3 råd kunne være at lavet et godt amino tilbud og få lavet en god beskrivelse i din signatur/aminoprofil. Så kan det være din "hjemmeside" end til videre.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Grå hår har da også sin skønhed, får jeg at vide af min kæreste - men kærligheden gør vist nok også en blind, har jeg hørt noget om Big Smile

Der er super svært at forblive tålmodig med ens søgning, men hold nu fast.

Du er måske bare nået til det punkt, hvor du har brug for professionel hjælp, ligesom os andre, hvor vores kompentencer er mindre stærke.

Held og lykke.

Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan kontakte mig på tlf. 52 600 900

Tror at jeg kan hjælpe dig.

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lorraine.

Har du prøvet at undersøge i din omgangskreds om deres arbejde står for at skulle have skiftet rengøringsselskab eller at de klager over deres nuværende. Så kunne du måske tilbyde en prøveperiode til det pågældende selskab.

Har du børn, så kunne du måske også høre dig omkring nede i børnehaven eller tale med institutionslederen, som jeg også sidder i diverse lederforums og hører på andre ledere, som klager over rengøringen. Godt nok er en del blevet udliceret, men nogle af de selvstændige institutioner har beholdt deres frie valg.

Held og lykke

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)