Der er ikke noget i vejen med stabiliteten udover deres kontrolpanel, men det arbejder de hårdt på siger de - Deres support er jeg dog ikke tilfreds med, syntes generelt ikke at det virker som om at de har ordenlig tid til, at sætte sig ind i spørgsmålet.
Men igen kan man jo ikke forvente alt til den pris.
Surftown er noget skrammel..! Jeg har brugt den i snart 6 år. Men skifter nu når min periode løber ud. Deres oppe tid ligge under 90% på mine sider, og de er fuldstændige ligeglad når man kontakter dem. Desuden er kontrolpanelet dårligt sat op, og virker på mig som en lappeløsning på en anden lappeløsning. Jeg har også haft problemer med mails som blev skrevet tidligere i denne tråd, og det er kun ca. 3 uger siden at lortet ikke virkede sidst.
Har tidligere anbefalet mine kunder at oprette sig hos surftown, men nu anbefaler vi dem Gigahost https://gigahost.dk/ så er mange lysår foran surftown.
Du skal også huske at du ikke kan få dine penge retur hvis du ikke er tilfreds med surftown. Jo de har 30 dages fortrydelsesret men løber du ind i problemer efter de 30 dage hænger du på deres lort.
Min anbefaling er at hvis du skal have en hjemmeside så går det nok med surftown. Men skal du være sikker på alle dine kunder kan læse din side 99,9% af tiden skal du nok ikke vælge surftown.
Surftown er noget skrammel..! Jeg har brugt den i snart 6 år. Men skifter nu når min periode løber ud. Deres oppe tid ligge under 90% på mine sider, og de er fuldstændige ligeglad når man kontakter dem. Desuden er kontrolpanelet dårligt sat op, og virker på mig som en lappeløsning på en anden lappeløsning. Jeg har også haft problemer med mails som blev skrevet tidligere i denne tråd, og det er kun ca. 3 uger siden at lortet ikke virkede sidst.
Har tidligere anbefalet mine kunder at oprette sig hos surftown, men nu anbefaler vi dem Gigahost https://gigahost.dk/ så er mange lysår foran surftown.
Du skal også huske at du ikke kan få dine penge retur hvis du ikke er tilfreds med surftown. Jo de har 30 dages fortrydelsesret men løber du ind i problemer efter de 30 dage hænger du på deres lort.
Min anbefaling er at hvis du skal have en hjemmeside så går det nok med surftown. Men skal du være sikker på alle dine kunder kan læse din side 99,9% af tiden skal du nok ikke vælge surftown.
Hej,
Jeg er indehaver af webhosting firmaet Webname.dk, hvis du på nogen måde orker det, vil jeg gerne høre hvilket produkt du ønsker, og hvad det maksimale pris-niveau er kontra plads. Vi har nu, primært erhverskunder på løsninger, der som regel starter fra nogle hundrede kroner om måneden, men de private eller rettere sagt billigere marked er heller ikke uinteressant for os. Alle dem der orker det, kan kvit og frit prøve vores webhosting i 3 mdr. hvis de blot skriver de har læst det på Amino, så vil vi rigtigt gerne lave et fedt produkt :)
Vi har før gjort en forskel i branchen, og er altid villig til at gøre det igen. Vores princip er at vi langt fra har et behov for at være de største, men vi vil blot have en fornuftig forretning, med tilfredse kunder. Hvis virksomheder bliver drevet forkert, er de første det går ud over kunderne, hvilket typisk sker ved mange kunder for at holde det rentabelt. Vi har fx tilbudt gratis webhoteller til de mange forladte TDC kunder osv http://www.version2.dk/artikel/11958-forladte-tdc-kunder-faar-gratis-redningsplanke-af-lille-webfirma
Hvis du er interesseret, så skriv direkte til jh@webname.dk :)
Gigahost levere et godt produkt, og ja så længe du holder dig til php/linux, så kan de vidst let sammenlignes med Surftown (udfra min vurdering). De har dog været en del uheldige nogle gange: http://www.computerworld.dk/art/43629
Men ingen har jo nogensinde været så kloge at de ikke har kunne lære, det kommer an på hvad man hoster - og hvor vigtig oppetiden er, for jeg ved de har enormt mange tilfredse kunder. :)
Der er umiddelbart to typiske platforme at hoste på windows og "linux", derunder en lang række varianter. Linux/php er langt det mest anvendte på verdensplan, da det kræver få ressourcer, og er nemt at vedligeholde - personligt tror jeg også at alle de gratis/open source produkter har været med til at sætte sit præg på den hastighed php er blevet udbredt i :) Blandt andet wordpress har jo lidt en finger med, det er formenligt den mest anvendte blog software.
Det er f.eks. hvis du vil køre ASP.net, som er en Windows-løsning. Hvis du kører PHP er det stort set ligemeget, hvilken løsning du kører på, da det stort set kører overalt. Dog kan der være visse fordele ved f.eks. Linux frem for Windows, men ikke så betydelige at du vil savne dem/gøre gavn af dem.
hmm nu spørg jeg muligvis dumt, men siden jeg skal have smidt op er lavet i classic asp ( forklare udvikleren) vil den så ikke kunne være hos surftown f.eks. når de ikke køre med asp.net? eller hænger disse 2 ting ikke sammen?