Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan vi gøre bedre?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vores side HER er en magento, der umiddelbart er meget søgemaskine venlig. Vi har fyret meta informations ind på det meste, samt vi har navngivet ALLE billeder korrekt m.m. Vi ligger alligevel lavt generelt på google og er selvfølgelig forundret.

Kan du/i give nogle gode råd til hvad vi kan gøre bedre? Er i evt. proffessionelle må i gerne sige hvad I kan gøre bedre og til hvilken pris. Vi er meget interesseret her og nu!

Jeg håber at høre fra jer, enten med gode råd eller med et godt tilbud.

Med venlig hilsen

NIcolai

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:42

ikke så mærkeligt i har jo pagerank 0 arbejde lidt med indgående links og intern links struktur , og emme links med indgående links til nogle undersider ,der passer til emmet der omhandler hvad der er på den underside så vil i opdage at dens placering forbedres

god arbejdslyst Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:53

Ud fra et lynhurtigt kig på jeres side, mangler I i hvert fald desperat links til jeres side. Links er en meget væsentlig paramenter i Googles rangordning af sider - og I har kun nogle ganske få.

Derudover skal I måske arbejde en smule med jeres søgeord. Jeg tænker f.eks. på kategori-org som tasker og stativer. De kunne måske med fordel omdøbes til nogle lidt mere specifikke ord som "fototasker" og "kamerastativer" - om ikke andet, så i kategorisidens title. I skal prøve at tænke på, hvilke ord jeres kommende kunder søger på, når de sætter sig til tastaturet for at søge.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 23:55

Tak for feedback.

Hvad mener du med intern links struktur? Vi synes selv vores struktur er den optimale for vores kunder.

Mht. indgående links mener du vel henvisninger? Vi har blot hørt at henvisninger ikke altid er gode, hvordan skaffer vi evt. gode henvisninger?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 23:59

Jeg er helt enig i, at vi mangler links til vores side, men hvor skaffer vi nogle "lovlige" links til vores side? Vi kan jo ikke bare sidde og spamme forums.

God ide med fototasker, det har jeg lige ændret den til.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolai:

Jeg er helt enig i, at vi mangler links til vores side, men hvor skaffer vi nogle "lovlige" links til vores side? Vi kan jo ikke bare sidde og spamme forums.

God ide med fototasker, det har jeg lige ændret den til.

I kan lægge ud med at finde nogle af listerne over linkkataloger og begynde fra en ende af med en håndfuld tilmeldinger om dagen. Det er ikke mirakellinks, men de er afgjort bedre end ingen links.

Så kan I overveje,om I har leverandører, venner, bekendte, søskende, logebrødre, fotografer etc. som har en form for tilstedeværelse på nettet, som kunne tænkes at linke til jer.

I kan også spionere lidt på konkurrenterne og se, hvor de har fået links fra. Der kan godt være god inspiration til steder, hvorfra I også kan få links.

Og når I så linker eller får andre til det, så prøv i vidt omfang at linke med relevante nøgleord i ankerteksten (den tekst, hvor selve linket er på). Så linket i dit første indlæg f.eks. kunne have heddet "e-kamera.dk" eller "webshop med fotoudstyr" i stedet for "her".

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 00:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I kunne jo starte med at lave en signatur her på siden - så har I det første link, der faktisk er af ret god kvalitet :-). Det samme, hvis I færdes rundt på diverse kamerafora a la fotostart, phosee og fotobasen. Bare I er saglige i jeres indlæg der og giver relevante råd i stedet for at skrive "I skal bare købe vores produkter".

Jeg tjekkede forresten lige jeres produktbeskrivelser, som jeg kan se, at I har taget direkte fra producenternes sider. Det gør, at I højst sandsynligt bliver ramt af duplicate content, hvor jeres produkttekster ikke bliver særligt godt indekseret, fordi de oprindelige sider bliver betragtet som vigtigere.

Jeg ved godt, at det er et KÆMPE arbejde, men hvis I kunne skrive jeres egne produkttekster, så var der en bedre mulighed for at blive fundet på longtail søgninger. En mulighed var også at lave en kortere introtekst til hvert produkt, der er jeres egen, og så smide det fra producenten i en "vil du vide mere?" lightbox eller lignende.

Det skal lige siges, at jeg ikke selv på nogen måde er SEO-ekspert - kører bare en web shop lige som jer - så det kan godt være, at der er andre ting, der er vigtigere at arbejde med. Det kan nogle af de andre sikkert bekræfte

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 00:46

Hej Begge,

Super feedback, jeg har lige fået tilmeldt os nogle forskellige linkkataloger, håber det hjælper.

Niels du har fuldstændig ret i det med beskrivelser, hvilket vi konstant har været bevidste om. Men vi mangler stadig at uploade 500-1000 produkt, så for os var det vigtigere at få beskrivelser på de fleste produkt også efterfølgende få rettet til.

Tak for feedbacken !

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:44

Intern links struktur lave artikler inden på siden kryds links på siden imellem disse artikler , lav links uden fra direkte til disse undersider visse linksportaler tillader dette lave evt. selv et par sider selv har du en ven der har en hjemmeside som kunne skrive lidt på hans eller hendes hjemmeside om dine produkter og lav links fra denne side  til din undersider.

Finde links på google der er indekset søge på google skrive foran tilmeld   hjemmeside tilmelding add , registrere anbefale bagved kan du skrive dissi ord  side , url , link , mv.

Lave en wordpress blog på siden skriv nyheder der og lidt om dit firma tilmeld den side alle mulig rss feed portaler søge på google og find dem

En gode list med massevis links der indekset i google er denne

http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link-71.html

Tjek dine konkurrenter der ligger før dig hvor de får  links fra tilmelde dig nogle af de samme steder brug Yahoo giver fleste resultater

http://siteexplorer.search.yahoo.com/search?p=http://www.e-kamera.dk/&fr=sfp

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)