Hej alle friske iværksættere på Amino! Jeg har de seneste par uger fået forhandlet et samarbejde i hus med Kinas største producent af 3D briller, som fremover skal levere 3D briller til min webshop. (www.billige3dbriller.dk). Jeg har i den anledning benyttet mig af den mulighed at udvide mit vare-udvalg, og det kræver at jeg skal re-designe nogle elementer og designe nogle helt nye. Det er her problemet ligger, jeg designer og designer men kommer aldrig frem til noget jeg kan lide og vil stå ved, og derfor søger jeg nogle inspirations-kilder, da jeg ikke kender alverdens webshops med smarte opstillinger, designs mm. tænkte jeg at det ville være en god ide at spørge her inde. Nu til meningen med indlægget, Har du på et eller andet tidspunkt mens du har surfet på nettet, eller købt en varer, faldet over en betalings-procedure som du bare har syntes var for fed, eller brugervenlig, ja begge to endda. Det er primært, vareopstillingen og layoutet i kurven jeg søger inspiration på. Så må du meget gerne skrive et link her, så jeg kan få noget inspiration, for ellers bliver jeg aldrig færdig designet.
Med Venlig Hilsen |
Du kunne jo se på hvordan Magento gør det. Det er et af de nyeste systemer og har derfor kunne trække på mange erfaringer inden de designede deres eget checkout flow. Prøv evt. at lægge en vare i kurven og gå til checkout i deres demo shop her: