Hej Magento experter, Jeg har forsøgt at gennemskue hvad det er Magento Enterprise kan, som ikke kan lade sig gøre i Community versionen - uden held! Kan I kaste lidt lys over sagen?
mvh Tommy |
Magento Enterprise - Bedre end Magento Community
- 1
Ha, ha...sorry - dårligt formuleret. Den sammenligning har jeg set :-) Jeg er bare ikke med på at de laver en Enterprise løsning, når der formentligt (?) er de samme extensions et sted... |
Enterprise løsningen er til enterprise kunder der ikke kan acceptere nedetid. Som du selv har læst er der nogle funktionelle forskelle, men der vigtigste er faktisk den service level agreement der følger med. For store butikker er det afgørende at man kan få support 24/7. Der har været masser af kritik af enterprise produktet og den er ikke overraskende kommet fra de små butikker. Det kan betragtes som en forsikring. Det er et spørgsmål om hvornår giver det økonimisk menning at købe en forsikring til 50.000, der giver ret til 24/7 support. Hvis nedetid koster mange penge kan det ikke nytte noget at stille spørgsmål i et åbent forum hvor der kommer svar efter en dag fra folk der måske eller måske ikke ved hvad de taler om. Det er et fantastisk og uunværligt produkt til store butikker. |
Aha! Ja, så er det jo lidt lettere at vurdere om den ene eller anden løsning er den rigtige. Ved I om community løsningen kan "geares op" til de samme funktioner - så det reelt kun er de 50K i forsikring der er forskellen. Jeg tænker primært på RMS og CMS delen?
|
I grove træk kan man sige at du får følgende i Enterprise licensen:
|