Hej Niels, tak for dit tilbud. Jeg vender tilbage til dig |
Dansoft-Innovation:om det så er i det ene eller andet CMS system og regner derfor også med at få en fast pris på den krav specifikation som jeg har skrevet. Samtidigt med hvor lang tid det vil tage.
Beklager, men det kan jeg så ikke give dig så.
Noget helt andet er, at jeg på intet tidspunkt har lagt billet ind på at løse opgaven. Dette er jeg slet ikke interesseret i, da jeg ikke har tid. Istedet for at brokke dig over, at jeg ikke vil give dig et præcist tilbud i kroner og ører, så synes jeg hellere du skulle tage din kravsspecifikation og ringe til en af de mange web-folk, der rent faktisk gider løse opgaven for dig. Kan ikke forstå du bliver ved med at brokke dig over, at du ikke får en fast pris af mig.... Det har jeg på intet tidspunkt lovet dig?
Vær istedet glad for, at du takket være mig har en mere præcis kravsspecifikation, der gør det lettere for dig at få et mere præcist tilbud på din hjemmeside.
Dansoft-Innovation:Når I bruger ordet niveau, må I også vise det - er der sider som jeg kan besøge for at se Jeres niveau til de 15-30k?
Hvad fanden bilder du dig egentligt ind? Jeg ønsker ikke at lave din hjemmeside, men istedet at hjælpe dig med hvad DU KAN GØRE, for at få et mere præcist tilbud på din hjemmeside. Du kvitterer så med at ville se referencer og vil høre mere om mit niveau? Det går sgu' ud over min forstand!
Og så har den her tråd vist også efterhånden splidt nok af min tid. Over and out!