Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FEEDBACK PÅ CMS SYSTEM!!!

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels, tak for dit tilbud. Jeg vender tilbage til dig

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:59

Dansoft-Innovation:
om det så er i det ene eller andet CMS system og regner derfor også med at få en fast pris på den krav specifikation som jeg har skrevet. Samtidigt med hvor lang tid det vil tage.

Beklager, men det kan jeg så ikke give dig så.

Noget helt andet er, at jeg på intet tidspunkt har lagt billet ind på at løse opgaven. Dette er jeg slet ikke interesseret i, da jeg ikke har tid. Istedet for at brokke dig over, at jeg ikke vil give dig et præcist tilbud i kroner og ører, så synes jeg hellere du skulle tage din kravsspecifikation og ringe til en af de mange web-folk, der rent faktisk gider løse opgaven for dig. Kan ikke forstå du bliver ved med at brokke dig over, at du ikke får en fast pris af mig.... Det har jeg på intet tidspunkt lovet dig?

Vær istedet glad for, at du takket være mig har en mere præcis kravsspecifikation, der gør det lettere for dig at få et mere præcist tilbud på din hjemmeside.

Dansoft-Innovation:
Når I bruger ordet niveau, må I også vise det - er der sider som jeg kan besøge for at se Jeres niveau til de 15-30k?

Hvad fanden bilder du dig egentligt ind? Jeg ønsker ikke at lave din hjemmeside, men istedet at hjælpe dig med hvad DU KAN GØRE, for at få et mere præcist tilbud på din hjemmeside. Du kvitterer så med at ville se referencer og vil høre mere om mit niveau? Det går sgu' ud over min forstand!

Og så har den her tråd vist også efterhånden splidt nok af min tid. Over and out! 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:25

Rasmus Hoeks:

Noget helt andet er, at jeg på intet tidspunkt har lagt billet ind på at løse opgaven. Dette er jeg slet ikke interesseret i, da jeg ikke har tid.

Hvorfor skriver du så

Rasmus Hoeks:
Efter din nærmere beskrivelse vil jeg skyde på, at jeg kan lave det i Joomla for et sted mellem 15.000 og 30.000.

Jeg opfatter det som at du giver et bud på det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:29

Niels:

Lad os endelig gå igang med noget flueknepperi. Det er så dejligt at bruge tid på:

"Efter din nærmere beskrivelse vil jeg skyde på, at jeg kan lave det i Joomla for et sted mellem 15.000 og 30.000"

"Jeg vil skyde på "= pris, HVIS jeg skulle udvikle det.

At jeg komer med et bud på hvad min pris ville være er ikke ensbetydende med, at jeg vil løse opgaven. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:33

Rasmus Hoeks:

Niels:

Lad os endelig gå igang med noget flueknepperi. Det er så dejligt at bruge tid på:

"Efter din nærmere beskrivelse vil jeg skyde på, at jeg kan lave det i Joomla for et sted mellem 15.000 og 30.000"

"Jeg vil skyde på "= pris, HVIS jeg skulle udvikle det.

At jeg komer med et bud på hvad min pris ville være er ikke ensbetydende med, at jeg vil løse opgaven. 

Det er ok.... point taken

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:15

Hej Dansoft

Hvor er jeg glad for, at du spørger efter referencer det er der så få der gør på Amino! Og specielt i forhold til pris! Det er efter min mening, den helt rigtige måde at gå til sagen på! (Det kunne mange lærer noget af!)

Her for du lige et par af de sites som jeg har været indeover: http://www.brf.dk , http://www.cph.dk , http://www.bankinvest.dk (De har dog været lidt dyrere end 15-30 k)

Her kan du se nogle sites, vi har lavet med designpakker som har en fastpris på 5.000 kr. http://www.annabjorg.dk , http://www.lauraamalie.dk , http://www.fashionfactory.com ...

Og endelig er her et site som en kunde helt selv har lavet på vores system: http://www.thecolorclub.net

Jeg desværre ingen referencer klar i 15-30k, men vi har lidt over 10 ordre liggende i den størrelsesorden, så det kommer nok snart.

Men jeg synes lidt du misforstod, Rasmus' udmelding, det han gav dig var en prisindikation! Det gør man for at sikre at man ikke spilder hinandens tid. Hvis du havde valgt at går videre med at udarbejde en kravspecifikation sammen, så havde forventnings afstemt prisen. Ligesom hvis Rasmus, havde set at opgaven ville blive dyrere, så havde han kunne advarer dig om det, så I kunne undgå at spilde mere tid.

Grunden til det er smart, at forventningsafstemme prisen før man giver sig i kast med kravspecifikationen, er at vi typisk ikke tager en krone for denne tid. Det er en investering, vi gør I at kunden rent faktisk vælger at handle med os!

Så når I er blevet færdig med at udarbejde kravspecifikationen, ja så har Rasmus endnu ikke tjent en krone! Og du har ikke bundet dig til, at handle med ham. Så nej det er ikke et smart trick for at få lokket penge ud af dig på!
Når den endelig kravspecifikation foreligger kan Rasmus, give dig et fastpris tilbud, som du kan vælge at sige ja eller nej til.
Når du har sagt ja, så fanger bordet både for dig og Rasmus, hvis han bliver nødt til at bruge en masse ekstra timer så er det hans problem, hvis du pludseligt ønsker ekstra funktionalitet, ja så er det dit problem!

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 21:34

Tusind tak Lundsby, for dit så klare svar. Jeg forstår nu hvad du mener :) og tak for nogle referencer. Det er altid lidt lettere at forstå - billeder siger tit mere end ord.

det er en halvstor beslutning for mig og derfor jeg stiller (så mange dumme) spørgsmål. Er super glad for så mange har været inde over for at hjælpe mig.

tak til alle og jeg vender tilbage når jeg har besluttet mig

ikke flere sure miner herfra ;)

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 21:40

Rasmus, jeg erkender at jeg måske ikke har været så præcis som du ønsker, men jeg har altså også misforstået dig, med hensyn til at udvikle / sælge et system til mig.

du virker en smule sur / bitter og du behøver ikke komme med flere indlæg i denne tråd tak, da det både er spild af din og min tid.

held og lykke fremover

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:51

Hej Dansoft

Jeg forstår godt din situation, udgifterne og de forventede indtægter, gør at man skal tage stortset alle webprojekter alvorligt.

Udover at kigge på referencer, så ville jeg også anbefale dig at tage et personligt møde, med dine mulige leverandører, inden du vælger. Det er meget godt lige, at se folk i øjne inden man indgår en så tillids-baseret aftale.

Jeg har iøvrigt snakket en del med Niels, og kan kun sige at det er lige den slags leverandør, du ender med at blive glad for. Han har næsten ligeså meget erfaring, som jeg selv, og det er mit indtryk at han er rigtigt dygtig og troværdig. Og når hans tilbud tilmed er det billigt, ja så er det bare at springe på!

Rent platform-mæssigt, så er Umbraco taxonomi-baseret, hvilket betyder at der kan laves en redigeringsoplevelse der passer bedre til dig, end hvis det er side-baseret. Generelt har folk, rigtigt nemt ved at redigerer i Umbraco.
Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at Joomla, er side-baseret men her må Rasmus lige rette mig hvis det er forkert. Jeg har også hørt fra flere at Joomla's redigeringsoplevelse i altid er lige let at danse med. Men det er andenhåndsviden.

Held og lykke med projektet :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 09:39

Dansoft-Innovation:

Rasmus, jeg erkender at jeg måske ikke har været så præcis som du ønsker, men jeg har altså også misforstået dig, med hensyn til at udvikle / sælge et system til mig.

du virker en smule sur / bitter og du behøver ikke komme med flere indlæg i denne tråd tak, da det både er spild af din og min tid.

held og lykke fremover

Det er bare iorden. Misforståelser sker, og jeg skal da heller ikke være for fin til at indrømme, at jeg sikkert ikke har udtrykt mig helt klart. Under alle omstændigheder så i hvert fald tak til Lundsby, for at redde trådende ud for os, nu hvor vi ikke selv kunne finde ud af kommunikere.

Og held og lykke med at finde den rigtige til jobbet Smile

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)