Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FEEDBACK PÅ CMS SYSTEM!!!

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

jeg bruger et CMS system til mit site www.Ferie-Plan.dk hvilket jeg er tilfreds med. Men mange CMS systemer er for låst og efter en periode begynder man at lede efter andre systemer som kan løse opgaverne anderledes. Er der nogle som kan anbefale et CMS system og måske komme med en pris på hvad det skal koste at få en ny hjemmeside?

jeg har allerede et nyt design og logo, men mangler en som kan kode de funktioner jeg har behov for i et godt CMS system. Har du tiden og lyst til sådan en opgave, så smid mig et tilbud på hvad det skal koste :) 

tak

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:45

Hej

Jeg sælger desværre ikke hjemmesider, men hvis du gerne vil have et tilbud kunne det være at du skulle overveje at poste dit indlæg her:

"Jeg søger et godt tilbud fra dig"

Udover dette er det generelt dårlig stil at skrive med kapitaler i overskriften (det svare lidt til at råbe).

Pøj pøj i jagenten på en ny cms leverandør.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:54

Det er umuligt at afgive et tilbud uden nogle informationer omkring de funktioner du har behov for - eller dvs. der skal nu nok være nogle der vil forsøge men det giver nok ikke så meget mening eller værdi for dig i længden :)

Du kan smide en mail til email@redweb.dk der beskriver den funktionalitet du har behov for og så byder vi gerne ind med et estimat på opgaven.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 21:55

Hej

Jeg er også klar på min mail mecci@live.dk

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 22:13

Rasmus jeg undskylder

til Jer andre, disse funktioner er et krav:

1. mail, skal valideres
2. mulighed for guides i forskellige formater, pdf, video osv.
3. nyhedsbrev - afsendelse og oprettelse af disse
4. browser understøttelse af IE7,8 samt firefox 2 og 3
5. sprog browser - dansk browser, dansk side, engelsk browser, engelsk side
6. referencer
7. spørgeskema - hver 10 bliver stillet spørgsmål omkring www.Ferie-Plan.dk

lad mig høre en pris :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

TYPO3 burde sådan set kunne løse alle dine problemer..
 - Det kan skræddersyes til ALT.. ikke ligesom det der Joomla wannabe piss.. osv.

Google evt "Hvem bruger typo3"

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:48

Hey

Måske er vores system noget for dig! Vi har lavet et drag-n-drop baseret system, så man kan lave sit site helt uden at kode.

Dette gør at man oplever en ekstrem stor grad af design- og funktionalitetsfrihed, her kan se hvordan andre af vores kunder har brugt den:

- www.thecolorclub.net

- www.redcarpetsoftware.com

- www.lokalcsr.dk

- www.schiller.dk

Systemet udbydes på leje basis til 150 kr. pr. måned, hvilket inkl. hosting og fri telefonsupport.

I princippet er det en relativt lille opgave, at flytte dit eksisterende site, den vil vi kunne løse for en fastpris på 2.000 kr., så ville du komme hurtigt og godt igang. Men det er bestemt også muligt at du selv opbygger det fra bunden.
Da jeg ikke har set dit nye design, har jeg svært ved at vide, hvad det ville koste at bygge! Men som sagt, er det muligt at du gør det selv, og så er det gratis :-)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Simon Elkjær:

- Det kan skræddersyes til ALT.. ikke ligesom det der Joomla wannabe piss.. osv.

Det var så nok dagens dummeste indlæg - men ok det siger vel mest om skribenten.

Som du kan se her - så peakede Typo3 i år 2006 ca. - Ikke at det er så ringe igen det er bare utroligt tungt at danse med i forhold til brugervenligheden.

Typo 3 kan intet som Joomla ikke også kan / kan komme til - Joomla er bare meget mere brugervenligt, meget mere udbredt, der er mange flere færdige udvidelser (3500+) og et hav af Joomla websites i verden (estimeret omkring 3% af alle websites i verden drives i dag på Joomla).

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 00:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ronnikc:

Simon Elkjær:

Det var så nok dagens dummeste indlæg - men ok det siger vel mest om skribenten.

Som du kan se her - så peakede Typo3 i år 2006 ca. - Ikke at det er så ringe igen det er bare utroligt tungt at danse med i forhold til brugervenligheden.

Typo 3 kan intet som Joomla ikke også kan / kan komme til - Joomla er bare meget mere brugervenligt, meget mere udbredt, der er mange flere færdige udvidelser (3500+) og et hav af Joomla websites i verden (estimeret omkring 3% af alle websites i verden drives i dag på Joomla).

Gider egentlig ikke denne diskussion, men der er altså MANGE professionelle sider der bruger TYPO3, det er en af de stærkseste CMS'er i verdenen.. Kan godt se, hvis du ikke helt kan finde ud af det. så er det nemt at snakke dårligt om det.

Joomla er IMO laangt fra at nå TYPO3 til sokkeholderne, TYPO3 er professionelt, Joomla er IMO hobby cms. google nu bare "Hvem bruger TYPO3" .. og se, at mange virkelig store websites er bygget på TYPO3,

Jeg indrømmer gerne at kernen er ved at være outdated.. Men der er jo også ved at blive bygget FLOW3 framework og TYPO3 v5 kerne.. som en total renovering.. - Joomla er IMO overhovedet ikke på samme måde skalérbart som TYPO3s framework.

Men jeg går nok selv over til Umbraco eller Dynamic Web, hvis det skal være endnu mere professionelt, fordi TYPO3s flaskehals er IMO jo klart PHP.

Det er flot nok du skal sikre din forretning, og skal prøve at overtale alle til de skal bruge Joomla, men joomla er IMO et hobby CMS..
 - TYPO3 har en meget stejl indlæringskurve, så kan godt forstå du måske ikke kunne finde ud af det. - Af samme grund der er derfor MANGE flere der bruger Joomla. Men systemet bliver jo ikke bedre, bare fordi  at det er mere udbredt, og en toddler kan sætte det op.?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu tror jeg helt sikkert at det var dig - og ikke mig - som kastede første sten så at sige.

Men det ændre nu ikke ved tingene - jeg skrev ikke at Typo 3 var dårligt - jeg skrev bare at det _er_ peaket og at indlæringskurven for brugerne er alt for stejl og systemet er for omstændigt at bruge til at nå ud til de store masser - inklusiv langt langt de fleste brugere herinde.

Folk er fuldstændigt fløjtende med hvad din holdning er til hvilke system eller program der er det bedste - de ser på hvad der skaber merværdi for dem, og det er da alt andet lige _voldsomt_ mange flere i hele verden der ser i Joomla frem for Umbraco, Dynamicweb (gud bedre det) eller Typo3.

Det er ganske enkelt over prissat og for omstændigt at lave noget i forhold til og Joomla var helt klart med sin totale omstrukturering med Joomla 1.5 til MVC og en helt ny template engine på mange måder langt foran de andre større CMSer (ingen af de 3 du nævner er iblandt de større CMS'er på verdensplan).

Derudover så handler det uendeligt lidt om hvad jeg kan og skal - jeg kan sagtens arbejde med Typo 3 og hvad end det nu skulle være - jeg jeg startede jo faktisk med at stå bag det første CMS/Ecommerce system som blev godkendt af PBS tilbage i 98 og adskillige af de første betalingsløsninger herhjemme og dengang brugte vi da asp classic (vb script) men det ændre heller ikke på at i dag er PHP et sprog som har vist sig at have under en 5. del af failure rates i forhold til store forgyldede .Net projekter og den gennemsnitlige konsulenttime på et open source PHP projekt er markant mindre end på de andre systemer.

Det giver altså ufatteligt lidt værdi for kunden (som det jo handler om, ikke?) at investere i et website der er baseret på noget closed source .Net teknologi eller et system som ikke giver dem nogen ekstra værdi men kun ekstra omkostninger og hvis du vil skubbe et system med en så stejl indlæringskurve og de udfordringer som det giver for brugeren på små eller mellemstore websites med et CMS behov så kunne man vel hurtigt fristes til at klistre en gang "overkill" på din "rådgivning".

Men som jeg skrev første gang så er Typo3 jo som sådan ikke ringe - det er bare for besværligt for langt de fleste at bruge og derfor peakede det i 2006. Derudover kan du vist ikke rigtigt noget som helst i Typo3 i dag som du ikke kan i Joomla så jeg må indrømme at jeg har svært ved at se hvor fordelen skulle ligge.

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)