Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny ide til internet/abonnement service.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Min kæreste og jeg går med en lille iværksætter ide.

Vi har fundet et marked som på ingen måde er dækket, og jeg vil selvfølgelig ikke sige hvad det er. 

Det drejer sig om en abonnement service på et produkt som rigtig mange danskere bruger.

Mine spørgsmål er så...

1) Hvordan finder jeg ud af om folk vil benytte sig af vores service om at få leveret dette produkt til døren som et abonnement service?

2) Hvor skal man begynde hvis man gerne vil købe et dagligvare produkt i forholdsvis store mængder? Nogle bud på nogle engros firmaer?

Det var vidst alt for nu. Ser frem til jeres svar.

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 18:00

Blown:

2) Hvor skal man begynde hvis man gerne vil købe et dagligvare produkt i forholdsvis store mængder? Nogle bud på nogle engros firmaer?

Metro

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:06

Blown:

Metro, Dagrofa eller direkte fra producenten!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:22

Blown:

1) Hvordan finder jeg ud af om folk vil benytte sig af vores service om at få leveret dette produkt til døren som et abonnement service?

Du sætter en testside op og fortæller om dit tilbud.

Så leder du besøgende ind på siden med AdWords og regner på resultatet Wink

Vi gør det hele tiden når vi tester nye markeder og kunne ikke drømme om at investere før vi kender tallene. Tror for resten godt jeg ved, hvad jeres idé går ud på, for fik selv samme tanke for et par år siden. Og den skal jeg nok holde for mig selv her i forum'et.

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)