Jeg har netop købt domænet www.foedselsdagstilbud.dk. Når det kommer op at køre kan du tilmelde dig at modtage helt ekstraordinære tilbud på din fødselsdag enten på mail eller via SMS. Det kan enten være rabetter på hele sortimentet på en webshop eller bestemte ting. Tilbuddene skal gælde i 24 timer (ex. kl. 19.00 på dagen og 24 timer frem) da de færreste måske har tid til at udnytte tilbuddene lige på dagen.
Er der andre, der har ideer til, hvordan man udnytter sådan et domænenavn?
Det skal være sådan, at man kan tilvælge nogle kategorier man vil have tilbud fra, og så kan der evt være nogle standard. For jeg ville godt nok blive skuffet, hvis tilbuddet lød på f.eks 20% rabat i H&M... Og det skal være unikke tilbud, som du kun har. Ik nogle af de standard reklamemails, som ens indbakke bliver fyldt med konstant!
Så det skal være meget den enkelte har interesse i, ellers er det jo spild af ressourcer og tid for alle!
Min service SKAL være unik - derfor skal der være kategorier og det skal være helt specielle tilbud. Der findes selvfølgelig webshops med både dame- og herreudstyr, hvor tilbuddet kan være på hele sortimentet.
Der findes selvfølgelig webshops med både dame- og herreudstyr, hvor tilbuddet kan være på hele sortimentet.
Selvfølgelig nu var H&M bare et eksempel, hvor man som mand ville sige "SUK"...
Du bør måske os tænke lidt i oplevelser og evt muligheder på dagen eller i ugen efter. F.eks biografbilletter til xx% rabat, ud at spise som tidligere nævnt, tilbud på evt massage eller kurophold (sikker vinder hos alle hunkøn ;D), frisør tilbud eller what ever.
Mulighederne er mange, men konceptet skal skrues rigtig sammen så modtager forstår budskabet...
Der er mange muligheder - jeg skal bare lige regne ud, hvordan jeg også tjener en skilling på det? Er der nogle bud på det også?
Du aftaler med dine samarbejdspartnere, at de betaler xx% af omsætningen til dig.I starten har du nok ik den store indkøbskraft, men efterhånden som databasen med brugere vokser, så får du bedre muligheder for at indhente tilbud.
Dertil kommer reklamer på siden og i evt mails/sms´er. Der kunne samarbejdspartnere igen betale og få ekstra eksponering.
For at gøre det super attraktivt, så kunne der for webshops/websites, være en firmabeskrivelse inkl nogle link til siden. På den måde giver det både besøgende og lidt Link Juice...
Det er nogle af de samme tanker, som jeg har gjort mig. Hvordan hulen finder man ud af, hvad man kan tage for det? Det er selvfølgelig afhængigt af antal brugere mm. men findes der nogle eksperter i SMS- og e-mail-reklamer? Kunne være rart at vide, hvilket potentiale der er i det.