Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NY hjemmeside til salg

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

dhd.dk er stadig til salg, vi har forsøgt igennem længere tid at få den afsat, og gerne så vi kan komme ud af det med skindet på næsen.

Vi har lagt en forfærdelig masse penge, og tid i den, den har taget alt for lang tid at få gjort klar til at starte handelen, og vi SKAL derfor af med den nu, da vi er ekstremt presset.

Pris kun 60.000 x moms.

Det får du.

-Bygget op på Magento.

-Unikt design, designet er ikke et billigt template, men designet fra bunden af professionelle.

-Domænenavn på 3 bogstaver. 

-Specielt udviklet Icecat integrations program. 50% ejerskab på programmet. Programmet kan sælges til alle Magentobrugere, der benytter icecat. Der findes ikke et lignende program.

-Klargjort til edbpriser, pricerunner og pribot.

Der er eksisterende PBS aftale, men der skal man så selv have lavet en.

-Fikset den meget langsomme import, hvilket vil sige at det er muligt at opdatere pris og lagerstatus på 50.000 emner på ca. 5 min, ved magentos normale import tager det ca. 0,5 sek. Pr. produkt.

For yderligere info kontakt tn@dhd.dk

Tilmeldt 3. Mar 09
Skrevet kl. 19:39

Stadig ikke solgt, nogen interesserede???

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:50

man skal jo ikke regne med at få alle sine udgifter dækket ind , det er markedskræfter der bestemmer hvor meget folk vil betale for ens side.

Du har nogle unikke ideer , dette skal du overbevise andre om lad , det fri bud køre måske kommer det opad måske ikke  60.000 kr , med du får dækket nogle af de udgifter ,du har haft ved salg , dækket ind.

F.eks. min egen side ville jeg ikke sælge for under 200.000 kr da det mine ideer på min side

Held og lykke med salgetSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:58

Prøv at lade folk byde, og skriv du forventer seriøse bud!.

Held og lykke med salget.

Mvh. Thomas De Oliveira

Tilmeldt 3. Mar 09
Skrevet kl. 20:06

Hej.

Prisen er sat efter hvad vi forventer, der har været flere interesserede, der er naturligvis åben for alle seriøse bud, men når der kommer et bud på 10000 så er det liiige lidt nok.

Men hvis der er nogen der har et seriøst bud så er vi lydhøre overfor det, især i en hurtig handel.

Tilmeldt 3. Mar 09
Skrevet kl. 07:48

Nogen der vil give et bud på den??

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:54

fin side  - hårdt marked..

hvordan er den markedsført  ?

mikkel

Tilmeldt 3. Mar 09
Skrevet kl. 11:43

Der er ikke markedsført det store på den endnu, den har været på edbpriser i en prøveperiode på 3 uger, da vi for alvor var klar til salg på den sagde banken nej til at stille likviditet til rådighed, den tog længere tid at få lavet end forventet, og blev så også lige en del dyrere at lave end forventet.Vi står nu og SKAL have den solgt, eller have en investor ind, sidsnævnte er nærmest håbløst inden for denne branche

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 11:54

Er der noget varelager eller leverandør-aftaler??Wink

Tilmeldt 3. Mar 09
Skrevet kl. 12:33

Der er leverandøraftaler, med fordelagtige fragtpriser.

Der er et lager for ca. 60000,- dette behøves da der for ca. halvdelen (30000) er tale om returvarer, hvor kunder har brudt emballage,disse regner jeg med at kunne skyde af til anden side

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)