Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Returret ved dRMA?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kunder fra en webshop returret hvis en fejl opstår på varen og hvor de 14 dage er udløbet?

Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 10:33

Nej, men 2 års reklamationsret...

JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk

Tilmeldt 6. Feb 08
Skrevet kl. 10:39

Ja det ved jeg, men han forlanger at få hans penge retur, han vil ikke have en ombytter. Men det kan han ikke jf lov?

Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 10:46

Nej han har ingen lovhjemmel for at ophæve købet, med mindre du gør det som en service fra din side af.

JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk

Tilmeldt 6. Feb 08
Skrevet kl. 11:24

Ok tak for svaret, lige et tillægsspørgsmål:
Hvis nu en RMA opstår inden for 14 dage, har kunden såkrav på returret?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:31

michaeljm:

Har kunder fra en webshop returret hvis en fejl opstår på varen og hvor de 14 dage er udløbet?

Om han har ret til det eller ej er vel underordnet. En hver webshop med respekt for kunderne giver da pengene tilbage med det samme kunden beder om det! Vi gør i hvert fald altid, så længe det er noget der går under reklamationsret og ikke er en selvforskyldt skade ved fx at man vælter på en cykel.

Det er kunderne der er dit talerør til resten af verden og hvis de er tilfreds, så får du hurtigt mange flere. Se din service som en investering. Den kommer til at betale sig tusindvis af gange tilbage igen meget hurtigt. Big Smile

Kunden har altid ret (næsten). Kunden er ikke din fjende, selv om de sviner dig og din virksomhed til.

Tilmeldt 6. Feb 08
Skrevet kl. 11:39

Så hvis en kunde har  købt en cykel hos dig og efter 1 år har fortrut købet giver du ham pengene tilbage uden at blinke med øjnene? Så tror jeg du vil være bedre tjent i udlejningsbranchen...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02

michaeljm:

Så hvis en kunde har  købt en cykel hos dig og efter 1 år har fortrut købet giver du ham pengene tilbage uden at blinke med øjnene? Så tror jeg du vil være bedre tjent i udlejningsbranchen...

Bemærk at jeg skrev hvis det falder under reklamation, altså at der er fabrikationsfejl på cyklen og at den går i stykker.

Tilmeldt 6. Feb 08
Skrevet kl. 12:23

Ok, jeg lukker den her, jeg har fået svar på det jeg skulle.Big Smile

Tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)