Jeg kan ikke engang skrive det her i min signatur ? : er der noget galt? |
Du skal huske på de 200 tegn er i HTML. Dvs fedskrift, links mm os tæller med...
Jeg kan ikke engang skrive det her i min signatur ? : er der noget galt? |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Som skrevet ovenfor så er de 200 tegn inkl. HTMl. Kan du ikke sende mig en mail med din ønskede signatur i HTML så kan jeg lige kigge på det. Min adresse er jacob@amino.dk |
Nu er det altså ikke for at være fræk, men det kunne jeg sku altså godt regne ud ! Tæl engang!, min Tegn optælling i Word siger 104 inkl. mellemrum! dvs jeg brude teoretisk kunne skrive dobbelt så meget - Kan se nu, at jeg ikke engang kan gemme "Hej" i min signatur. Så der må altså være et eller andet galt =) |
Trykkede på den forkerte knap, så dit indlæg er ikke et forslag til et svar.
Der er vist en forskel på AMINO PLUS og alm. AMINOER. Men thorborg ved mere om det. |
Simon, har du talt HTML tags med i Word? Jeg testede lige, og jeg kunne uden problemer ændre din sig. Men det er lidt nemmere at kigge på hvis jeg ved hvilken sig du ønsker dig. |
JA vi burde have lov til 200 tegn.. men det har jeg ikke.
Nu er det igen, ikke for at være fræk. men ved ikke hvordan jeg ellers skal formulere mig. - Føler lidt du fornærmer mig? og du evt. ikke gider læse det jeg skriver? du spørger om ting, som jeg allerede HAR svaret på?
|
Dette er stadig et problem.. |
|
Blasfemi!
|