Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på hosting og tjek af koder søges!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

I mit indlæg, for nogle dage siden, skrev jeg om hackerangreb på gigahost konto, hvor rigtig mange sider fik sig en tur. Vi har brugt de sidste to dage på at redde siderne og oplever stadig problemer.

Jeg ville gerne have tid og ro til at finde et godt sted at flytte mine sites og fik renset alle sider, samt ændret passwords. Det hjalp ikke - så nu er hackeren inde igen.. Belastende!!!

Nu skal jeg bruge et godt tilbud på hosting. Dem samlede løsning skal være en kombination af flere ting.

- SIKKERHED - Jeg er træt af de to hackerangreb der har været på vores sites i løbet af de sidste par måneder.
- 4-5 hjemmesider, hvor jeg gerne vil betale både en høj pris og også for tjek af vores koder, for at sikre, at det ikke er vores koder, der er huller i, hvor hackerne nu kommer ind.
- Ca. 30 hjemmesider, der ikke trækker særlig meget trafik og fylder ikke særlig meget. Det er nogle sider, jeg ikke vil betale særlig meget for og vil helst gerne have dem alle liggende i én konto, hvis det gør det billigere. Men sikkerhed skal naturligvis være i orden.

Andre må meget gerne komme med jeres bud på, hvilket webhotel I synes der sikkert og er pengene værd.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:37

Hvis du køber Mediun eller Pro webhoteller til dine 4-5 vigtige sider vil jeg gerne smide en reseller account til de 30 små sider oveni for free.

Mht. gennemgang af dine koder så skal jeg se kildekoden først for at jeg kan give dig et realistisk bud, men du skal nok få en god pris for det hvis du køber det hele hos os. Du kan kontakte mig på mmc@specialhosting.dk el. 41 28 28 08

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:40
Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 19:46

Jeg vil gerne anbefale megahost.dk. Jeg får ikke noget ud af anbefalingen personligt, men jeg bruger dem til en hel del websites (mest mindre websites), og der er ingen problemer med hverken sikkerhed eller ustabilitet.

Du kan se deres priser her: http://megahost.dk/webhoteller.php (det kan ikke gøres meget billigere)

Det er ikke noget problem, at have dine websites liggende i én konto. Der er også et fælles administrationspanel til dem.

Jeg selv kan til gengæld tilbyde at kigge på applikationerne. Jeg har et godt samarbejde med Megahost, og har kompetencerne inhouse til Joomla, Drupal, Wordpress og OsCommerce, og må muligvis forlade mig på mine faste freelance konsulenter, hvis det er andre systemer - afhængig af hvilke det er.

Ring gerne på 70208440 / 31600731 hvis du vil høre nærmere eller skriv til mig på mp@o-biz.dk. Jeg laver gerne et samlet tilbud til dig, hvis du ønsker, men så skriv til mig med nogle tekniske detaljer på de websites du har, så jeg kan kigge nærmere på dem

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:39

Hej William

Lidt et sidespor i forhold til din forespørgsel her, men alligevel :-)

Jeg ved ikke om du så tråden på Wordpress forum, men ellers er den nok spændende læsning i din situation: http://wordpress.dk/forum/topic/angrebet-pa-en-række-domæner#post-12556

Det der sker er at når man har en enkelt ældgammel og forladt version Wordpress eller plugin liggende på et af de 30 næsten inaktive domæner du fx nævner, så er det nok til at hackeren kan komme ind og ødelægge på tværs af dine andre domæner på kontoen.

Ud over at rydde op i det ødelagte, skal du også lede efter bagdøre/trojanske heste, som gør at hackeren kan vende tilbage og starte forfra.

I tilfældet fra tråden hvor nogle af mine domæner var ramt, var jeg heldig at finde bagdøren let ved simpelthen at downloade hele indholdet fra ftp til min maskine, hvor der var et antivirus-program installeret, som bippede da de giftige koder blev hentet. (Se mere i tråden).

Det er super vigtigt at holde Wordpress og plugins opdaterede hele tiden. Hvis du gerne vil slippe for at tænke på det, kan du enten købe en service, som gør det for dig, vælge at hoste på eget domæne men via Wordpress.com eller måske bare gøre livet lidt lettere ved at hoste alle dine domæner på samme installation Wordpress MU, så der kun er et sted der skal opdateres.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:46

Hej Anders,

Ja, det lyder som en god ide. Kan godt være jeg hoster blogs via wordpress.com.

Det vi har fået (og bliver ved med at få) er en iframe virus.. hvad det end er...!!!

Til alle jer andre, mange tak for jeres beskeder. Jeg kigger på dem nu og vender tilbage snarest.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:48

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:49

Anders Saugstrup:

Det der sker er at når man har en enkelt ældgammel og forladt version Wordpress eller plugin liggende på et af de 30 næsten inaktive domæner du fx nævner, så er det nok til at hackeren kan komme ind og ødelægge på tværs af dine andre domæner på kontoen.

Det er rigtigt og det er ikke kun Wordpress der er problemet, og ved nogle webudbydere er det faktisk sat sådan op at du kan risikere at bare én usikker wordpress hos en af webhotellets kunder kan give adgang til ALLE andre kunder.

Derfor er det ekstremt vigtigt at sørge for at vælge en webudbyder (som f.eks. os) der har adskilt de enkelte brugeres rettigheder på en sådan måde at ovenstående ikke kan lade sig gøre.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:52

BannerSalg.dk:

Lige et par spørgsmål:

- Er det danske eller udenlandske servere?
- Er der C-panel?

Er det mig du spørger til?

I givet fald så nej, vi kører ikke på udenlandske servere, hvis du har behov for en IP fra et bestemt land kan det arrangeres for en mer-pris.

Og mht. vores kontrolpanel så er det et opensource system som vi selv har tilpasset / sikret.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)