Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorbil- hvad ville du betale???

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at hvis jeg skulle betale en mand for at køre rundt og lave reklame, så stillede jeg ikke bilen til rådighed. 

Jeg ville selv give omkring 400,- i måneden til den der pakkede sin bil ind i mine reklamer. Det er slet ikke profitabelt at stille en hel bil til rådighed inkl. service i form af reparationer og udskiftning af dele. 

Må man have lov til at spørge hvad firmaet hedder?

Mvh

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:54

Hej Jonas,

jeg stiller ikke bilen til rådighed. det er en go kammerat som selvfølgelig skal have noget for at gøre reklame for mit firma :)

firmaet hedder dansoft-innovation og produktet er Ferie-Plan.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 15:56

Tak for svar til alle :0)

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 21:56
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:04

Synes måske du skal overveje det med at få film på en privat bil en EKSTRA gang. Kan ende med din ven og dig ikke har noget venskab??? Du skal tænke på han pludselig kan være firmaets ansigt, så hans kørsel kan have indflydelse på dit firma.

Jeg ville da klart overveje at filme en taxa istedet, da den har en del flere timer på vejen, og hvis det ikke koster mere end de 6000, er det nok tjent lidt bedre hjem. :)

Just my 50 cent.

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 22:08

Hey colaflaskeN, du har fat i noget og ideen er ikke så aktuel mere. Tror det med en taxa kunne være mere interessant som du siger :) det må jeg undersøge nærmere

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)