Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er den billigste (eller gratis!) webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 30. Dec 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne igang med at starte en lille hygge-webshop op med hjemmestrikkede huer fra Nepal. Jeg har personlige kontakter dernede, som laver nogle lækre huer, og hvis jeg kunne sælge en enkelt hue en gang imellem, ville det være en kærkommen indtægt for dem - og en mulighed for mig til at prøve kræfter med e-handel

Men da jeg ikke regner med, at der bliver solgt særlig mange huer, og fortjenesten på hver hue vil være relativt lille, hvoraf en del går til mine nepalesiske kontakter, må det næsten ikke koste noget at drive web-shoppen. Ikke i starten i hvert fald. Det er jo lige i Martin Thorborgs ånd - så vidt jeg forstår - bare kom i gang, og lade være med at gøre det alt for stort i starten. Hvad er det absolut billigste? Skal man bruge webtrends, qxl eller ebay til at starte med, og helt undlade at oprette en egentlig webshop. For selv de billige løsninger med dandomains eller scannet vil hurtigt æde et evt. overskud. Findes der mon nogen som helst gratis webshop løsninger? - Hm nu kommer der faktisk en "related posts" op ude til højre, mens jeg skriver dette til http://www.amino.dk/forums/thread/445966.aspx. Det må jeg prøve at kigge på.

Men hvad siger I ellers - skal jeg starte uden en decideret webshop, men bruge en af de andre løsninger, jeg nævnte ovenfor?

Mvh Peter

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:39

Jeg foretrækker Joomla med deres ekstensions, så skal du kun betale for domænet.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42
Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 80
Fra  Simpelside.dk Skrevet kl. 15:43

Hej Peter

Vi har en super enkel og god løsning til kun 6500 totalt. Ingen løbende omkostninger til os. Godt CMS til at opdatere tekster og shop elementer, varer mv.

Du kan se den på www.simpelside.dk .

Du er meget velkommen til at sende os en besked på info (a) simpelside . dk - så kan vi evt. ringe til dig og tale nærmere om det.

Håber det er noget du kan bruge.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:46

Peter Malling:

Hvad er det absolut billigste? Skal man bruge webtrends, qxl eller ebay til at starte med, og helt undlade at oprette en egentlig webshop. For selv de billige løsninger med dandomains eller scannet vil hurtigt æde et evt. overskud. Findes der mon nogen som helst gratis webshop løsninger? - Hm nu kommer der faktisk en "related posts" op ude til højre, mens jeg skriver dette til http://www.amino.dk/forums/thread/445966.aspx. Det må jeg prøve at kigge på.

Men hvad siger I ellers - skal jeg starte uden en decideret webshop, men bruge en af de andre løsninger, jeg nævnte ovenfor?

Der findes mange gratis open source webshop systemer. Vi bruger fx. Magento til alle de shops vi leverer (fordi det sparker numse Smile). Det som dog altid vil koste i en shop (istedet for fx at bruge qxl eller ebay) er:

Her går jeg så udfra at I selv kan sætte shoppen op og lave et fedt design (ellers er I meget velkomne til at kontakte mig Wink)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)