Jeg vil meget gerne have et tilbud på hvad det vil koste at installere, konfigurere og hoste en Wordpress MU. Eneste krav er at det skal installeres på en virtuel maskine.
I jeres svar vil jeg meget gerne have specificeret:
Engangsudgift til installation og opsætning af Wordpress MU
Priser for trafik (ud over det der evt. er inklusiv i hosting gebyret).
Tallene skal bruges til at lave et realistisk budget så det er ikke i morgen at vi vil gøre brug af et eventuelt tilbud (men det kan til gengæld komme indenfor et par måneder).
Vælg selv en medium eller pro: http://www.specialhosting.dk/produkter/webhotel
Begge dele giver dig egen IP og egen virtuel server.
Basal Opsætning og installation af wordpress MU er med i oprettelsesprisen, men hvis vi skal begynde at sætte flere templates op for dig og installere mange moduler tager vi en timeløn på 500kr for det. Men ifbm. med WP når man langt for et par timer :)
du må gerne sende flere spørgsmål på mmc@specialhosting.dk hvis du har nogen :)
Vælg selv en medium eller pro: http://www.specialhosting.dk/produkter/webhotel
Begge dele giver dig egen IP og egen virtuel server.
Basal Opsætning og installation af wordpress MU er med i oprettelsesprisen, men hvis vi skal begynde at sætte flere templates op for dig og installere mange moduler tager vi en timeløn på 500kr for det. Men ifbm. med WP når man langt for et par timer :)
du må gerne sende flere spørgsmål på mmc@specialhosting.dk hvis du har nogen :)
Ok. Nu har jeg selv kun leget med den almindelige Wordpress før. Er der forskellige plugins som man bør installere på MU'en? Jeg kunne forestille mig noget caching osv. Og... Er det muligt at få dansk i administrationen (sitet kommer i første omgang kun til at være henvendt det danske marked).
Jeg regner med at det selv er muligt at installere nye "themes" som de enkelte blog ejere selv kan vælge imellem, right? I første omgang nok kun et par stykker indtil vi er helt oppe. Ved du iøvrigt om der er andre krav til Wordpress themes når de nu skal spille sammen med MU og ikke den almindelige WP, eller kan man bare bruge almindelige WP themes i MU'en?