Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DUSØR på 1.000kr pr. kunde

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Allesammen

Jeg er uddannet webprogrammør, og mangler i den forbindelse kunder..

Jeg vil give en "dusør" på 1.000kr til dem der finder nogle der skal have lavet hjemmeside..

Hjemmesiden vi taler om, er en ganske almindelig hjemmeside med unikt design (til kunden er tilfreds), med 5 undersider, hvor den ene kan være en kontaktformular. Inkl. er ligeledes domænenavn + 1 års hosting.

Hjemmesiden koster 3.500kr, og dusøren er som sagt 1.000kr..

Håber der er nogle der er friske :) Skriv gerne en PM ved "tilbud" eller spørgsmål

VH

Lige_begyndt

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:39

Hej!

Hvis man har domæne navn i forvejen og ikke har brug for hosting - hvad er prisen så?

Birger

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 08:44

Med den høje "dusør" eller pris for et lead, ville jeg kontakte nogle af de danske affiliatenetværk. Jeg tror godt at du kan få et par affiliatenetværk til at hoppe med på den.

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Jul 09
Skrevet kl. 08:48

Den må du godt lige uddybe ;)

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:52

Prøv at tilmelde dig vores smarte system/databasde  "Justklik.dk".  Det er gratis at tilmelde sin virksomhed og du får altid gratis og uforpligtende forespørgsler med hele opgavens præcise omfang. Tror du nemt kan spare de 1000 Kr væk igen :0)

Tilmeldt 20. Jul 09
Skrevet kl. 08:58

Grunden til jeg også vælger at skrive det herinde er selvfølgelig også at jeg gerne vil hjælpe andre iværksættere, da jeg ved hvor svært det er (også grunden til indlægget i første omgang).

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:00

lige_begyndt:

Den må du godt lige uddybe ;)

Der er en liste her over affiliatenetværk: http://partnerprogrammer.dk/networks.php

Så kan du jo ringe til de forskellige netværk og fortælle at du kan tilbyde ca. 30% i kommision på din vare.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Jul 09
Skrevet kl. 09:02

nårr, på den måde, smart ide :)

Det må nok komme lidt senere da jeg godt vil kunne yde varen 100%, og ikke risikere at sidde med 60 ordre og ikke kunne levere varen. er jo kun 1 mand ;)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:07

Har du nogle referencer på hvad du kan?

Jeg er lidt i modsatte grøft og har alt for meget at lave (luksusproblem), og overvejer seriøst at benytte mig af en underleverandør hvis det kunne have interesse.

Hvad er dine kundskaber ud i ASP, Jquery, Ajax m.v.?

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 09:07

Hej Lige_begyndt

Dette er blot et godt råd, som du kan bruge eller lade være.

Du skriver, at du håber på at finde kunder herinde.  Dette vil være svært for dig, da du kører en meget upersonlig stil. Sæt dit eget navn eller evt firmanavn på. Få sat en avatar (smart teknisk ord for billede).  Det ville også være fedt med mere beskrivelse af dit firma mv.

God vind

Ole Høvids Møller

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)