Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR - ændre firmaoplysninger

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 03:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor er det nu man gør det? skal have registreret en ekstra branche under mit cvr #. Går ud fra at man stadig må køre to firmaer under samme cvr nr? Eller skal jeg igennem møllen med at få et nyt cvr nr igen? ;)

er det noget blanketter og noget, eller kan man bare logge ind et sted og ændre.

kan ikke helt huske det, men mener jeg faldt over et sted hvor man kunne ændre sådan noget, har bare svedt det ud.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 07:13

www.webreg.dk

Tilmeldt 12. May 09
Skrevet kl. 14:41

Det var jo lige der ja - tusind tak :D

Nu kigger jeg så lidt på ændringsblanketten, men det eneste jeg kan der er at skrive en bibranche på.

Er der ingen steder jeg skal registrere det nye firmas navn? eller hører det bare under det firmanavn cvr nummeret er oprettet med?

Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:21

Hej Rose

Du finder ændringsblanketten på www.webreg.dk eller på www.skat.dk

Ændringsblanketten sendes i underskrevet stand til Erhvervs- og selvskabsstyrelsen, Postboks 610. 0900 København C

Held og lykke med det nye forretningsområde. De bedste hilsener Elsebeth Fogh

Tilmeldt 12. May 09
Skrevet kl. 17:23

Hej Elsebeth

tusind tak for hjælpen :D

Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:29

Hej igen

Du kan som os vælge at markedsføre dig under flere navne og f.eks. have flere websteder under det samme CVR nr. Vores konsulent firma hedder f.eks. Global Partner, men jeg markedsfører coaching under mit eget navn. Jeg har så valgt på mine visitkort også at skrive Part of Global Partner Group. Og så markedsfører vi min mands lkonsulentydelser indenfor udvikling af lystfiskergrej og lystfiskerfilm mv. under navnet Thomas Hansen

Men jeg vil anbefale dig lige at checke op med Skat, så du ikke får problemer, hvis der er tale om vidt forskellige brancher. Vi har for nylig haft et møde med Skat om netop denne problematik.

De varmeste hilsener Elsebeth Fogh

Tilmeldt 12. May 09
Skrevet kl. 17:32

ok ja det lyder meget fornuftigt - jeg ringer til skat imorgen og hører ad. Det er nemlig meget forskellige brancher

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)