hvor er det nu man gør det? skal have registreret en ekstra branche under mit cvr #. Går ud fra at man stadig må køre to firmaer under samme cvr nr? Eller skal jeg igennem møllen med at få et nyt cvr nr igen? ;)
er det noget blanketter og noget, eller kan man bare logge ind et sted og ændre.
kan ikke helt huske det, men mener jeg faldt over et sted hvor man kunne ændre sådan noget, har bare svedt det ud.
Du kan som os vælge at markedsføre dig under flere navne og f.eks. have flere websteder under det samme CVR nr. Vores konsulent firma hedder f.eks. Global Partner, men jeg markedsfører coaching under mit eget navn. Jeg har så valgt på mine visitkort også at skrive Part of Global Partner Group. Og så markedsfører vi min mands lkonsulentydelser indenfor udvikling af lystfiskergrej og lystfiskerfilm mv. under navnet Thomas Hansen
Men jeg vil anbefale dig lige at checke op med Skat, så du ikke får problemer, hvis der er tale om vidt forskellige brancher. Vi har for nylig haft et møde med Skat om netop denne problematik.