Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konvertering af design til wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har ingen idé om hvad opgaven vil koste, og derfor er det slet ikke sikkert at det er noget som jeg vil købe mig til.

Jeg har et færdigt html / css design liggende som jeg godt kunne tænke mig at bruge til wordpress som cms.

Det kunne være rart at vide ca. hvad det koster at få arbejdet lavet ude i byen, inden at jeg bevæger mig ud i gør-det-selv guides..

Emil

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 23:07
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:08

Hej Emil

Prisen for at få et design kodet til et Wordpress tema afhænger helt af hvor meget du skal have hjælp til bagefter.

Uanset hvor meget eller lidt du har brug for, vil jeg gerne byde på opgaven.

Lad os tage en snak på mail? anders@saugstrup.org

Send gerne din html/css med, så jeg lige kan tage et kig på det med det samme.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 10:09
@Anders : Du får en mail når jeg kommer hjem @Alle: Opgaven haster ikke... Regner med at skulle bruge den i slutningen af december. Det er kun et theme som jeg efterspørger. Jeg klarer installation af wp samt udvidelser selv
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 10:55

Hej Emil,

Det kan jeg også godt hjælpe dig med, men jeg er nødt til lige at se designet inden jeg kan give dig en pris ;-)

Du må meget gerne sende mig en mail på peteragholmstrand@hotmail.com når du får tid. Så kan vi skrives ved den vej.

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)