Tak Ohm Gode venner kan man ikke få nok af, så det er hermed gengældt. Hvis jeg så lige må føre tråden tilbage på sporet, så drejede det sig om at måske mindre end 5% af alle iværksættere (? postulat) er besat af tanken om, og har energien til at drive deres virksomhed mod store højder. Resten går og hygger sig med at tjene lidt lommepenge til overlevelse. Jeg var så naiv at tro det var lige omvendt. Man burde sende beskeden videre til Christiansborg. Det må da også komme lidt bag på mange andre erhvervsfolk at det forholder sig sådan, eller er jeg den eneste naive? Flemming |
Forfatter:Tak Ohm
Gode venner kan man ikke få nok af, så det er hermed gengældt.
Hvis jeg så lige må føre tråden tilbage på sporet, så drejede det sig om at måske mindre end 5% af alle iværksættere (? postulat) er besat af tanken om, og har energien til at drive deres virksomhed mod store højder. Resten går og hygger sig med at tjene lidt lommepenge til overlevelse. Jeg var så naiv at tro det var lige omvendt. Man burde sende beskeden videre til Christiansborg.
Det må da også komme lidt bag på mange andre erhvervsfolk at det forholder sig sådan, eller er jeg den eneste naive?
Flemming
Hej Igen..
Helt ærligt, troede da du kiggede statestikkerne. Ellers kan vi da lave en hurtig poll.. Hvor mange aminoer har overvejet at deres produkter skulle markedsføres i andre lande end DK, hvad med dig Flemming, har du overvejet at få din bog oversat til engelsk, fransk, tysk, spansk eller andre relevante sprog? Vores såkaldte innovative evner ligger i ide' udviklingen, men vi er først ved at lære amerikanernes/ kinesernes måde i at skyde produkterne ud på verdensplan hvor de ikke arbejder så meget i kvaliteten af produkterne men mere at få varerne over disken..
Bliv gratis medlem