Jeg kaldte Kristoffers indlæg for "lidt kritik " inden jeg så hans indlæg om at Flemming var en løgner.
Indtil da snakkede han bare om en " en femmer for hver gang han hørte om måder at blive rig på "
Hvis jeg havde en femmer for hver gang jeg så folk der opgav deres drøm fordi de var blevet snydt før, og derfor lukkede ned for alle andre, så ville jeg også have tjent mindst 50 kr.
Vi er alle blevet hustlet. Men vi fortsætter fordi vi er vindere. Og i mens .. der lærer vi
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Tak for dine mange gode tips. Ingen tvivl om at en film på Youtube og en masse kontakter på diversehjemmesider vil fremme mit budskab. I sidste ende kan jeg kun hjælpe dem som VIL hjælpes, og de som tror på jeg KAN hjælpe dem. Jeg er så kommet frem til at meget få vil hjælpes og det lever jeg fint med. Jeg skal ikke lave om på verdenen og dens indbyggere, jeg skal bare gøre det som jeg synes er morsomt og som giver mig noget godt f.eks. de rosende tilbagemeldinger jeg får fra modtagere at mine råd.Hvis du læser de vidnesbyrd som står på min hjemmeside, så forstår du måske bedre at jeg gider bruge tid på at hjælpe andre.
Tak for dine mange gode tips. Ingen tvivl om at en film på Youtube og en masse kontakter på diverse hjemmesider vil fremme mit budskab. I sidste ende kan jeg kun hjælpe dem som VIL hjælpes, og de som tror på jeg KAN hjælpe dem. Jeg er så kommet frem til at meget få vil hjælpes og det lever jeg fint med. Jeg skal ikke lave om på verdenen og dens indbyggere, jeg skal bare gøre det som jeg synes er morsomt og som giver mig noget godt f.eks. de rosende tilbagemeldinger jeg får fra modtagere at mine råd.Hvis du læser de vidnesbyrd som står på min hjemmeside, så forstår du måske bedre at jeg gider bruge tid på at hjælpe andre.
Flemming
Nu glemmer mange der vil hjælpe den glæde og hovedpine det er at lave fejl for senere ikke at skabe dem i samme omfang :P
Fair nok, hvis du sidder med "Slet bruger" knappen, så tryk på den for mig
Jeg har mødt nogle af dem han har leget "mentor" for, så jeg står ved min holdning.
Nu er jeg landet i Danmark og har adgang til nettet igen.
Og Flemming har snydt de mennesker du kender? For hvis det ikke beviseligt er tilfældet, så er det du skriver ikke lovligt. Det kræver format at give en undskyldning, lad os se om du har det...
Vil faktisk også gerne se beviser. Bruger Flemming til flere af mine klienter, nogle her på amino og andre uden for. Har aldrig hørt, han har snydt nogen. At Flemming stiller krav er anden sag.