Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel er den mest sikre?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

I nat havde vi hackerangreb på nogle af vores sites, der er hostet samlet på en server hos gigahost. Det drejer sig bl.a. om aam.dk og advertise.dk.

Der er delte meninger fra min programmør og gigahost selv. Programmøren mener at det er hostingen, der er usikker og host-udbyderen mener, at der er huller i scripts.

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er nogle her, der har oplevet det samme med gigahost? Hvor har I flyttet jeres webhotel?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 12:23

Jeg har selv, og ved der er flere der har, oplevet sikkerhedsproblemerne hos gigahost. Jeg hoster nu mine hjemmesider host redHOST.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 12:32

Gigahost har tidligere været ude for angreb, men det kan jo ligge i den kombi, det er ikke til at sige, men de har i hvert fald ofte været ude for, at kunders sider blev ramt.

Har fine erfaringer med startlogic.com, unoreuro.com og skal til at prøve megahost nu :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:54

Det er sikkert en kombination, jeg ville anbefale både at få hanket op i jeres udbyder og få tjekket scriptet igennem af trediepart.

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 17:23

Hej

Jeg har aldrig selv prøvet Gigahost men har hørt flere sige det med angreb og deres sider. Men som andre siger kan der være flere ting som udbyder men også selv programmeringen.

Jeg bruger selv www.unitspeed.dk og www.intergate.dk og har ikke selv haft disse problemer.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 17:34

Altså, det har været oppe et par gange før her på amino tjek den her søgning

- Har også selv haft Gigahost som udbyder, og har mere eller mindre konkluderet at der ikke sidder nogen i den anden ende.. tror det er en server der står i en kælder et sted.. De sletter vidst også sider som det passer dem. osv.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 09:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Simon.

Det du har gang i er injurier og injurier er ulovligt i Danmark.

Tror forøvrigt også det er imod Amino's ånd.

Kan fortælle dig, at vælger Gigahost at smide en advokat på dig, kan det du har skrevet blive temmelig dyrt.

Skriv endelig som du lyster, men husk at de kan få eftervirkninger, som ovenfor nævnt.

Denne tråd er ikke ment som en pegefinger, men en hjælp til dig.

mvh

MJ

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 21:41
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

Jeg har haft Gigahost som webhotel i lidt over 2 år. Jeg tror det er en kombination af begge, Gigahost har en sikkerhedsbrist i at du kun har en DB bruger til alle dine databaser, samme password til alle db, ftp osv. Hvilket i sig selv udgør en kæmpe sikkerhedsrbist i mine øjne.

Dog har de vist fornyeligt gjort det muligt, at du kan ændre dine passwords for databaserne. Men ved det ikke, jeg stoppede som kunde hos Gigahost for et par måneder siden.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)