Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS Kommunikationskursus den 28 november

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Ja, det er rigtigt, men det er kun tilbudt til den Amino der  kan stille lokale tilrådighed den dag.

Meget kort:

Jeg vil gerne invitere dig til mit helt nye kommunikationskursus, hvor vi sammen går i dybden omkring den skriftlig kommunikation.

• Lær hvordan man kommunikere mest optimalt på din hjemmeside.
  • Lær at sælge via din hjemmeside.
  • Lær hvordan man skriver en mere effektiv nyhedsbrev.
  • Lær at skriv et brev der tænder en potentiel kunde.
  • Lær at skrive et brev der fast holder dine eksisterende kunder.

Vi bliver en lille eksklusiv gruppe på 12 iværksættere, hvor jeg også tager udgangspunkt i din situation, så indlæringen bliver optimal for netop dit behov.

Jeg lover dig, at du opnår indsigt i kundens tankegang, så du ved, hvad der tænder kunden. Du får ligeledes en langt bedre forståelse for kunden generelt, så al din kommunikation rammer kundens behov.

Vi vil sammen sikre, at når du går hjem, så har du en handlingsplan og værktøjer der gør det nemt og simpelt, at implementere din nye viden ind i din travle hverdag.

Det er meget nemt... når du kan det.

Lørdag den 28 november afholder jeg et 6 timers eksklusivt kommunikationskursus for max 12 iværksættere, inkl. dig selv. Prisen er afhængig af lokale leje, da jeg stiller op helt gratis.

Jeg mangler bare et lokale, hvor vi alle kan være i, har du det og hvad koster det at leje ?

Krav : I Københavns området mod Høje Tåstrup.

Kan du hjælpe, så må du meget gerne kontakte mig hurtigst muligt.

På forhånd tak for din hjælp.

Med venlig hilsen

Glenn Kibsgaard.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)