Jeg har ikke udbudet denne ogpave på freelancer, da der er for mange ukendte parameter som jeg gerne vil drøfte først. Det er lige eget hvilket sprog programmet laves i, bare det kan køre som en windows applikation.
Det skal connecte med en MySQLserver som er online - det er et simpelt chatprogam, der skal kunne modtage og sende data.
Umildbart havde jeg forestillet mig en pris mellem 1.000 - 1.500 kr. eksklusiv moms, men hvis jeg fremsender en kravspecifikation, så kan i jo fortælle om det er helt ude i hampen.
Tak for dit input, jeg er nu sikker på der nok skal sidde en eller anden Visual Basic programmør, som kunne tænke sig at tjene lidt ekstra, ved siden af sit studie :-).
Det i øvrigt kun klient delen der skal laves, altså integrationen med MySQL databasen. Resten programmere jeg selv. Der er ingen kommunikation i mellem chat programmerne - men kun direkte med MySQL serveren. Den anden person sidder bag et Webinterface, jeg selv bygger.
Tak for dit æble sure opstød! Nej, men jeg har selv programmeret i Visual Basic 6.0 for lang tid siden, så jeg kender til oggavens omfang - og den læner sig ikke om af en timepris på 40-50kr!
Hvordan kan du selv regne dig frem til den timepris, ud fra dette indlæg?
Tak for dit æble sure opstød! Nej, men jeg har selv programmeret i Visual Basic 6.0 for lang tid siden, så jeg kender til oggavens omfang - og den læner sig ikke om af en timepris på 40-50kr!
Hvordan kan du selv regne dig frem til den timepris, ud fra dette indlæg?
Med venlig hilsen Casper Schneider
Så så rolig nu! smil på! ;) regnede nok med opgaven ikke var så stor :)
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau