Hej Nååh, - jeg troede kun man lavede dem sort i Jylland. Michael |
Hvis du skal have flyttet jorden fra mini-graveren, så vil jeg anbefale en man sx til opgaven
Hej Nååh, - jeg troede kun man lavede dem sort i Jylland. Michael |
Hvis du skal have flyttet jorden fra mini-graveren, så vil jeg anbefale en man sx til opgaven
|
He he, jamen så kan jeg godt forstå du hyggede dig...:) Jeg har sjovt nok heller ikke de store problemer med at får lærlingene til at slå + 10.000m2 græs på vores ejendom i slagelse, når det skal slåes.
|
Gik ellers forrygende med en "almindelig" 10 tons dumper, da jeg skulle have lavet vejkasse på vores ejendom i slagelse...;)
|
Her hos os er der en minigraver på besøg i dag.. Kloakken har en stigning ud imod vejen, hvilket er noget LORT da lort (og alt det andet skidt i kloakken ikke har lært at kravle op ad bakke) - Så det er de ved at få fikset i dag :) |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Også lige i det vejr, i en minigraver uden førerhus... de havde sikkert travlt med at få det lukket igen så...:) |
Det var tørvejr indtil 10 minutter inden de kørte herfra, så det var intet problem, der kom et par dråber regn da minigraveren var kørt og de var ved at lægge nyt sand under fliserne, så vejret kunne man dårligt klage over :-) |
Okay, vi havde ellers ikke meget tørvejr i dag...:( |
Jeg kan jo ikke gøre for at du har bosat dig det "falske sted"
|
Ja, vi skulle vist have været et helt andet sted i dag....;) |