Jeg ejer nyhedsmediet MusicUpdates.dk, som om 4 mdr. har eksisteret i 1 år..
Vi er (ifølge os selv), kommet rigtig langt i branchen, dog kunne vi godt tænke os at komme endnu længere.
Derfor ville det være rart, hvis I vil hjælpe mig/os, og give et feedback på siden (www.musicupdates.dk), eller eventuelt nogle nye idéer til noget der skal laves på MusicUpdates.dk?
Jeg modtager enormt gerne tilbud fra en grafiker/designer, der kan lave os et nyt design. Skriv en mail og din cirka pris, på et design til et nyhedsmedie..
Og ellers tror jeg ikke folk er så interesseret i hvad adm. chefdirektør som hedder Anders Jensen mener - tvært i mod vil folk gerne have kolde hurtige facts.
"Vind dette" synes i skulle komme med en bedre tekst der, aner forresten heller ikke hvad det er for nogle cd´er..
Når jeg så trykker på den konkurence står der "Ved tilmelding accepteres sidens betingelser" hvor kan jeg se det henne? Hvorfor skal i vide min fødselsdagsdato for at være med i konkurencen?
Når jeg har tilmeldt mig konkurencen, hvad skete der så? Der står jo ikke noget om jeg blev tilmeldt eller om det ikke virkede??