Jeg har en fantastisk førstehjælpstaske, som jeg ønsker at sælge i en shop for sig selv. Tasken har jeg fået lavet med 5 forskellige sprog, dansk, engelsk, svensk, norsk og finsk, og derfor skal shoppen kunne klare disse sprog.
Det bliver kun denne ene produkt og altså kun en produktside (overvejer at bruge forsiden).
Nogen der kender til et system der tager højde for meget få varer. Alternativt overvejer jeg at få udviklet til en de sider det kræver for så lille en shop.
Alle 5 sprog kommer til at ligge på et .com domæne, har ikke tid til at arbejde med flere forskellige domæner.
Jeg vil meget gerne give dig et tilbud på et system der kan det. Umildbart, og det et overslag ud fra de ideer, som dit indlæg giver mig, så kommer et skræddersyet system ikke til at koste mere end 3.000 eksklusiv moms.
Vi kan levere en professionel shop, der svarer til dine specifikationer. Vi kan ydermere levere den med et unikt webdesign til en yderst fordelagtig pris.
Vi har jo snakket om shops før og jeg tror ikke at det er selve shop systemet der egentligt sætter grænserne. Vi har fx lige lavet en shop til en kunde som kun har 3 produkter. Vi arbejder jo med Magento, men jeg tror nu at de fleste systemer kan gøre det du vil.
Det største problem som jeg ser i disse mindre "niche shops" er at man skal have en PBS aftale for hvert domæne. Dette betyder at sælger du bare et eller få produkter på i en shop - og vil du kunne tage dankort - er det vigtigt at du kan lange en del af disse produkter over disken for at få dækket udgifter til pbs.
Som vi har snakket om tidligere så understøtter samme Magento installation flere shops (på flere forskellige domæner), men hvert domæne kræver som sagt en pbs aftale.
Du kan smide dem op på en WordpressBlog med Shop Plugin med Paypal på :) Det er gratis :) udover paypal tager et par procenter i gebyr. Du pm'er bare hvis du skal have hjælp:)
@ Rasmus, yep, det er også derfor alle sprog kommer til at ligge under samme domæne. Det også det faktum, at jeg bare ikke har tiden til at skulle fx link builde på 5 domæner med et produkt
Nej du kan ikke få PBS men Hvis du kan leve med Paypal er det en Gratis løsning.
Hej,
Jeg vil da mene at det er muligt at integrer en betalings gateway i wordpress, og så burde det da også være muligt at få en aftale med PBS. Altså der findes ikke lige nogle moduler, men kan ikke se hvorfor man ikke skulle integrer f.eks. quickpay i wordpress, i må meget gerne rette mig hvis jeg tager fejl :)
Så det kan rent faktisk lade sig gøre at lave en shop i Wordpress med PBS og Dankort nu.
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.