Jeg har her en sen aftentime studeret en hel del indlæg her i Amino. Det er tankevækkende at konstatere følgende aktiviteter på disse emner: Emne: Indlæg: 1. Cafe 7.314 3. On-line marketing 7.521 4. NetWork Marketing 3.214 Disse 4 emner er størst mål på indlæg pr. d.d. Når man så tænker på at der er en meget usmagelig sprogbrug på en hel del indlæg og at alle disse indlæg er fra "Iværksættere" og/eller virksomhedsledere der burde vide hvad virksomhedens kommunikation med omverden betyder for image - omverden er altså også i dette forum - tænk på hvor mange potentielle kunder du har i dette forum! Der er mange forskellige udbud og efterspørgsler - fordi der er mange mennesker - ikke alle udbud og efterspørgsler tilfredsstiller dig og mig, men vi behøver ikke at bruge de knubbede -og andre ukvemsord, der burde være langt uden for dette lederskabs - og virksomhedsforum. Jeg går ud fra at I som jeg mener vor markedsføring og virksomheds vision selv om der er andre der er af en anden opfattelse. Må jeg bringe følgende i erindring: Tonen i debatten er rar, hjælpsom og afslappet og det er fordi der kun er plads til positive folk. Så er du iværksætter, rådgiver eller blot nysgerrig, så er du mere end velkommen, så længe du kommer med en god ånd. Hilsen og god arbejdslyst |
Hej John.
Faldt lige over dit indlæg.
Det er forhåbentlig forkert opfattet af mig, men jeg synes at dit indlæg bærer præg af, at tonen alt for oftest er for hård i indlæggende.
Det er ikke mit indtryk.
Jeg har kun mødt flinke aminoer og gode råd/vejledninger. Det er klart, at når man poster indlæg, som har en vis interesse og måske en smule "kant", så kan det give anledning til lidt mere følelsesladet debat. Jeg vil ikke påstå, at tonen ikke kan blive lidt hård, men i de fleste seriøse indlæg der drejer sig om råd og vejledning, så oplever jeg kun engagement, iværksætterånd og hjælpsomhed.
Jeg har da oplevet, at mine kammerater, som jeg har anbefalet Amino til, er blevet hjulpet gratis med redesign af deres hjemmeside og andre ting.
Så indtil videre deler jeg ikke din holdning, hvis du mener at tonen generelt er for hård.