Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Drengerøvs" shop !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 14. Jun 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

så har vi haft betaling på siden godt en måneds tid og mange ændringer er sket siden sidst jeg efterspurgte til feedback på netkurven.dk

derfor vil jeg meget gerne hører hvad i mener om siden (-: tak.

www.netkurven.dk

Mvh.

Christian Kornmaaler

Christian Kornmaaler
http://netkurven.dk/ -Bordfodboldborde, poolborde, dartskiver, bordtennis, airhockey og meget mere

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 18:31

Hej Christian

Rigtig god idé og kanon koncept :)

Der skal måske bare arbejdes lidt mere på navnet og hele det visuelle ydre - Det skal være mere markant og pænere synes jeg :) - Og udstråle drengerøv BIGTIME :)

/Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:25
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Helt enig med Steffen. I har den gode ídé at lave et drengerøvs-site, hvorfor så ikke gøre det GENNEMFØRT? Det skal sgu udstråle og skrige langt væk af DRENGERØV. Vis, at I virkelig står ved jeres koncept. Det skal efter min mening ikke være gråt og trist, uopfindsomt og upersonligt. Og I har brug for et meget bedre navn end netkurven.dk! Gaab! Wink Ja, jeg er hård nu, men det er velment. I sidder altså med en god idé, så sørg af alle kræfter for at få realiseret jeres site, så det lever op til konceptet.

Hvorfor ikke bare kalde det drengeroev.dk? Eller drengestreger.dk?

Mvh

Thomas Thomsen   www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)