Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet linkkatalog

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:
Jeg er da ligeglad med om jeg bliver optaget i Jeres katalog eller ej, jeg er bare træt af at have brugt 10 minutter af min tid på at udfylde den lange beskrivelse for så at blive afvist. Derfor anbefaler jeg selvfølgelig andre til ikke at bruge tid på Jeres katalog og istedet tilmelde sig nogle af de mange andre kataloger med bedre PR og mindre tekst.

Tjae, ved snart ikke hvad jeg skal sige. Det er vel helt fair Smile 

Du bestemmer jo selv hvordan du prioriterer din tid. Jeg har i hvert fald ikke tvunget dig til at tilmelde dig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Jeg er da ligeglad med om jeg bliver optaget i Jeres katalog eller ej, jeg er bare træt af at have brugt 10 minutter af min tid på at udfylde den lange beskrivelse for så at blive afvist. Derfor anbefaler jeg selvfølgelig andre til ikke at bruge tid på Jeres katalog og istedet tilmelde sig nogle af de mange andre kataloger med bedre PR og mindre tekst.

Enig og så med de begrundelser der kommer, som er lidt til grin... Det er første katalog vi er blevet kasseret i overhovedet!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

VIPlinks:

Nicolaj:
Jeg er da ligeglad med om jeg bliver optaget i Jeres katalog eller ej, jeg er bare træt af at have brugt 10 minutter af min tid på at udfylde den lange beskrivelse for så at blive afvist. Derfor anbefaler jeg selvfølgelig andre til ikke at bruge tid på Jeres katalog og istedet tilmelde sig nogle af de mange andre kataloger med bedre PR og mindre tekst.

Tjae, ved snart ikke hvad jeg skal sige. Det er vel helt fair Smile 

Du bestemmer jo selv hvordan du prioriterer din tid. Jeg har i hvert fald ikke tvunget dig til at tilmelde dig.

 

Det har jeg så heller ikke givet udtryk for, jeg har bare givet andre herinde et godt råd om at de kan bruge deres tid bedre hos andre linkkataloger.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Nicolaj:

Jeg er da ligeglad med om jeg bliver optaget i Jeres katalog eller ej, jeg er bare træt af at have brugt 10 minutter af min tid på at udfylde den lange beskrivelse for så at blive afvist. Derfor anbefaler jeg selvfølgelig andre til ikke at bruge tid på Jeres katalog og istedet tilmelde sig nogle af de mange andre kataloger med bedre PR og mindre tekst.

 

Enig og så med de begrundelser der kommer, som er lidt til grin... Det er første katalog vi er blevet kasseret i overhovedet!

Det virker da besynderligt at en så flot og professionel hjemmeside son din, ikke kan komme med. Jeg var inde og kigge på katalogets side, og jeg kan ikke finde deres kriterier for en god side. Er der en som vil smide et link til det?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Malte Hvid:

Det virker da besynderligt at en så flot og professionel hjemmeside son din, ikke kan komme med. Jeg var inde og kigge på katalogets side, og jeg kan ikke finde deres kriterier for en god side. Er der en som vil smide et link til det?

Ja 8 linier (bemærk flere linier består af 1-2 ord) engelske produktbeskrivelse går ik. Selvom alt andet er på dansk...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Cool og Kær - ckshop.dk Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wink

Så er Cool og Kær www.ckshop.dk også under test Wink

Det er lidt lige som juleaften Big Smile gg

Rigtig gos søndag

Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Malte Hvid:
Det virker da besynderligt at en så flot og professionel hjemmeside son din, ikke kan komme med. Jeg var inde og kigge på katalogets side, og jeg kan ikke finde deres kriterier for en god side. Er der en som vil smide et link til det?

 

Jeg kan henvise til vores betingelser for tilmelding af link.

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal jo holde sig fra motivdomme, men hvis Nicolaj var fuldstændig ligeglad med, om han kom med eller ej, så ville han jo nok ikke have brugt de 10 minutter i første omgang.

Kataloget hedder Viplinks, og I har fra start meldt ud, at optagelseskravene var strenge. Og det kommer selvfølgelig til at gøre ondt på dem, der ikke kommer med.

Go' weekend til alle!

---
Kasper
Bergholts opskrifter

 

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Man skal jo holde sig fra motivdomme, men hvis Nicolaj var fuldstændig ligeglad med, om han kom med eller ej, så ville han jo nok ikke have brugt de 10 minutter i første omgang.

Kataloget hedder Viplinks, og I har fra start meldt ud, at optagelseskravene var strenge. Og det kommer selvfølgelig til at gøre ondt på dem, der ikke kommer med.

Go' weekend til alle!

---
Kasper
Bergholts opskrifter

 

 

 

Forstå mig ret. Jeg er ligeglad med om jeg kommer med i VIPlinks eller et andet katalog, så jeg burde bare have brugt tiden andetsteds, men nu blev der jo lige smidt et link her på Amino.

Jeg skriver ikke fordi jeg er skuffet, men for at gøre opmærksom på at tiden kan bruges bedre andre steder.

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Budapest
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er en anmodning fra Dacadia - Tandlæge i Budapest også sendt afsted Smile

Nicolaj,

Fra start af er der klart blevet meldt ud at der er høje kvalitetskrav og da dit site udelukkende består af affiliate links, så jeg forstår ikke hvorfor du 'spildte' din tid til at starte med.

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)