Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet linkkatalog

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Beck:
Under "ansøg om optagelse" - i første afsnit, har I et link til betingelser (som jeg kom til at klikke på, da jeg havde udfyldt alle felter), dette link åbner ikke i nyt vindue - og derfor mistes alle indskrevne data (skrev heldigvis i word og copy/pastede Smile)

Det beklager jeg. Jeg har nu puttet et target på, så nu skulle det være rettet.

Og i øvrigt tak for ros.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:28

Så har jeg tilmeldt Joomlatutorials.dk

Dejligt overskueligt linkkatalog I har fået sat op. Godt arbejde.

Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 20:09

Flot og seriøst side, mit link er på vej :-)

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 20:50

Så har I også fået lidt fra os Stick out tongue

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg fik ikke godkendt Billige mobiler, så det kan ikke anbefales at bruge tid på dette katalog Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 12:04

Super side, måske skulle du også lave en drop down på den underkategori man skal melde sig til. Ellers super

Keep Swinging

Kim Kampp

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22

Så vidt jeg kan se, har I været igennem første batch af tilmeldinger.

Jeg tilmeldte i går, men har ikke hørt noget -- er det lig med en afvisning? (mit link er/var til Bergholts opskrifter). En admin har kigget på sitet og brugt omkring 14 minutter på 7 sider (siger Google Analytics), så helt skidt kan det vel ikke være?

Go' søndag!

Kasper

Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:26

Så, nu har jeg lidt overskud til at skrive. Jeg er som tidligere nævnt syg, og da jeg pt. er den eneste bag sitet der afviser/godkender links, så må I bærer over med mig - det går lidt langsomt. At vi også har fået rigtig mange henvendelser det sidste døgn gør, at det tager lidt ekstra tid at få dem gennemset.

Og jeg vil gerne nævne det igen - Man får direkte besked via mail når et link bliver afvist/optaget.

Nicolaj:

Jeg fik ikke godkendt Billige mobiler, så det kan ikke anbefales at bruge tid på dette katalog Big Smile

Nej, bare forbi man har et website, er det jo ikke ensbetydende med at det bliver godkendt. Du har vist ikke helt opfanget hvor strenge krav vi egentlig stiller og hvad vi mener med et linkkatalog med kvalitetslinks.

Når det så er sagt, så kan jeg godt se der er et problem. Jeg afviser alt for mange websites, hvor beskrivelserne egentlig er ganske fine, men hvor websitet ikke lever op til vores kvalitetskrav. Jeg har blandt andet afvist websites der:

• ikke er på Google. Enten fordi de er blevet bandlyst eller endnu ikke er blevet indekseret
  • ikke har unikke sidetitler på alle sider (SEO-øjemed)
  • er bygget op på "oldtidskoder" og strider mod alle standarder jf. w3c
  • indholdsmæssigt ikke er tilfredsstillende
  • indeholder erotisk materiale
  • ligger på subdomæner eller undersider

Ja, jeg kunne faktisk blive ved.

Jeg tror dog på løbende forbedringer, så derfor har jeg netop for 5 minuter siden tilføjet en ny funktion inde på "tilmeld links"-siden. Nu kan man bede os om at kigge forbi et website og vurdere om det lever op til vores kvalitetskrav INDEN man skriver en helt roman om sit website. For ja, jeg kan fuldt sætte mig ind i hvor irriterende det må være at bruge tid på en længere beskrivelse og så alligevel få sin ansøgning afvist.

Det var lige hvad jeg havde at fortælle.

I må have en fantastisk søndag.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:31

Jeg er da ligeglad med om jeg bliver optaget i Jeres katalog eller ej, jeg er bare træt af at have brugt 10 minutter af min tid på at udfylde den lange beskrivelse for så at blive afvist. Derfor anbefaler jeg selvfølgelig andre til ikke at bruge tid på Jeres katalog og istedet tilmelde sig nogle af de mange andre kataloger med bedre PR og mindre tekst.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:47

Så er Fairtime også med Smile

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)