Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler rent SEO-mæssigt...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har brug for et par øjne udefra til at kigge lidt på fejl og mangler rent SEO/google mæssigt på vores shop: www.greenen.dk

I øjeblikket svinger vi gevaldigt på google når man søger på vores primære søgeord "golfudstyr" - Vi går fra en placering mellem 3 og 7.

Vi har arbejdet meget med indgående links, tekst på forsiden og meget andet, men uden de helt store resultater ind til nu..

Vi har ligget nummer 3 i en længere periode, men har ligesom svært ved at fastholde og forbedre denne placering, hvilket undrer mig meget, specielt når man kigger på de konkurrenter der ligger over mig..

Håber at der er nogle der kan se en mulig løsning :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:31

..Siden loader slet ikke rigtigt i hverken Internet Explorer 8 eller Opera. Hvis du er ved at lave noget om lige nu, så kan du lige smide en besked i tråden når man kan få adgang til siden igen. :)

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 12:35

Jeg er ikke i gang med at lave noget om lige nu. Hvordan ser det da ud når du åbner siden??

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:53

Nu virker den også igen. :-)  Fik bare en blank side.

Jeg har dog kun min lille private bærbar med mig da jeg er på ferie, så kan ikke lige kigge i dybten på din side før mandag. :) Lagde dog mærke til at du fx ikke har noget H1 tag på din forside.

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:32

Hej Peter,

Jeg tog et kort kig på jeres linkprofil - og den ser ud til at være domineret af linkkataloger. Selvom det er fint nok at få nogle links derfra, bør I også arbejde hårdt på at få nogle flere links fra andre kategorier af hjemmesider.

Kan I på nogen måde komme i tættere kontakt med forskellige golfmiljøer på nettet? Der må findes nogle golffora hist og her på nettet, hvor du eller andre med relation til shoppen kan være aktive og dele ud af jeres erfaringer. Har du/I en blog, som I kan bruge til at dele ud af gode råd, tips, tricks og tests? Selvom det kan være hårdt arbejde, kan det måske være en måde at tiltuske jer nogle rigtigt gode golflinks.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)