Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være selvstændig tøjforhandler?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du lyst til at blive selvstændig tøjforhandler? Så er Danmarks Senior Shop måske noget for dig.

Danmarks Senior Shop er landets største mobile tøjkæde – et landsdækkende franchisekoncept, som også findes i Norge, Sverige og Tyskland. Dette hjælper os til at opnå gode betingelser hos vore leverandører, som så kommer vores kunder til gode.

Vores succes er resultatet af professionalitet på alle områder og et vareudvalg, der er tilpasset den aktuelle målgruppe – seniorerne og dem der er på vej til at blive seniorer.

Vi har endnu et par ledige distrikter i Danmark, så hvis du er bosiddende på Sjælland eller Midt-/Vestjylland, er det måske dig, landets største mobile tøjkæde har brug for.

Ring til Anneli Lindholm på tlf. 7010 0085 og hør nærmere eller klik ind på vores hjemmeside www.seniorshoppen.dk

Tilmeldt 23. Oct 09
Skrevet kl. 13:12

Der har ikke været så meget respons på dette, så jeg vil prøve andre kanaler. Jeg har lagt teksten på Jobindex og vil nu kigge efter et par aviser i midt-/vestjylland samt Københavnsområdet, hvor jeg sætter en lille henvisningsannonce i.

Hvad er jeres erfaringer med jobannoncer? Hvilke aviser er smartest at sætte annoncerne i? Landsdækkende aviser giver vel ikke mening at annoncere i, når man søger efter en, der er bosiddende i et af de to områder. 

I midt-/vestjylland kender jeg Midtjyllands Avis og Jydske Vestkysten.

I København forestiller jeg mig, at gratisaviserne kunne være et godt bud. Berlingske har vi tidligere været i, men prisen er høj.

Andre bud?

Tilmeldt 23. Oct 09
Skrevet kl. 13:57

Jeg bumper lige denne op i toppen, da det er ved at være aktuelt igen …

Er der nogen, der har noget input til, hvor man får fat i kvinder fra modebranchen, der har stor erfaring med salg og service og kan afholde spændende modeshows, og som brænder for at blive selvstændig med egen mobil tøjforretning?

Håber der er nogen, der kan hjælpe. Avisannoncer tror jeg rammer for bredt, vi vil meget gerne annoncere i et medie, der f.eks. har ansatte i tøjbutikker som målgruppe.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)