Har du lyst til at blive selvstændig tøjforhandler? Så er Danmarks Senior Shop måske noget for dig. Danmarks Senior Shop er landets største mobile tøjkæde – et landsdækkende franchisekoncept, som også findes i Norge, Sverige og Tyskland. Dette hjælper os til at opnå gode betingelser hos vore leverandører, som så kommer vores kunder til gode. Vores succes er resultatet af professionalitet på alle områder og et vareudvalg, der er tilpasset den aktuelle målgruppe – seniorerne og dem der er på vej til at blive seniorer. Vi har endnu et par ledige distrikter i Danmark, så hvis du er bosiddende på Sjælland eller Midt-/Vestjylland, er det måske dig, landets største mobile tøjkæde har brug for. Ring til Anneli Lindholm på tlf. 7010 0085 og hør nærmere eller klik ind på vores hjemmeside www.seniorshoppen.dk |
Der har ikke været så meget respons på dette, så jeg vil prøve andre kanaler. Jeg har lagt teksten på Jobindex og vil nu kigge efter et par aviser i midt-/vestjylland samt Københavnsområdet, hvor jeg sætter en lille henvisningsannonce i.
Hvad er jeres erfaringer med jobannoncer? Hvilke aviser er smartest at sætte annoncerne i? Landsdækkende aviser giver vel ikke mening at annoncere i, når man søger efter en, der er bosiddende i et af de to områder.
I midt-/vestjylland kender jeg Midtjyllands Avis og Jydske Vestkysten.
I København forestiller jeg mig, at gratisaviserne kunne være et godt bud. Berlingske har vi tidligere været i, men prisen er høj.
Andre bud?