Idéen: Jeg ELSKER at shoppe (og her mener jeg primært tøj, sko og accessories)! Det gør mange kvinder, men ikke alle har tid til det i en travl hverdag med, job, hus, børn og mand. Derfor tænker jeg på at tilbyde kvinder at ordne deres tøjindkøb for dem og rådgive dem i deres tøjvalg - hvad passer godt til deres figur osv. Idéen er at kvinden sender mig et par linier om sig selv (overvejer at det skal være i skemaform, så det er hurtigt og nemt at udfylde), og så prøver jeg at finde en ordentlig bunke tøj som passer til hendes stil/personlighed/dagligdag. Så aftaler vi en dag, hvor hun kommer hjem til mig (eller jeg kommer hjem til hendes) og så får hun mulighed for at prøve tøjet i stille og rolige omgivelser, og jeg kan hjælpe hende med stylingen og tilbehøret. Det økonomiske aspekt: Jeg ville i starten ikke tage ret meget for det. Den tid jeg ligger i shoppingen, giver mig erfaring og kundereferencer og i starten er det betaling nok for mig. Det absolut fedeste kunne jo være at lave aftaler med tøjbutikker, som kan låne tøjet til mig, så jeg ikke selv skal ligge ud for det. På den måde får tøjbutikkerne en del reklame ud af det. Jeg ville køre det hele via en hjemmeside, så på den måde er der ikke rigtigt nogle udgifter i det. Lidt om mig: Jeg er 22 år og har derfor kun sparsom erfaring, men jeg interesserer mig rigtig meget for mode og tøj. Jeg har en kontoruddannelse i økonomi, som jeg kan bruge senere hen, hvis jeg begynder at tjene penge på det og der skal ordnes regnskab og afregnes til SKAT. Jeg bor i København og havde tænkt mig kun at køre på "hjemmebesøg" i københavnsområdet. Ellers bliver det for dyrt i kørsel. Hvad siger I til idéen??? Skal jeg bare springe ud i det eller lyder det total skørt?? Det ville være et drømmejob at tjene penge på at shoppe |
hejsa.
Ideen lyder fedt nok det vigtigste syntes jeg bare at du får ringet til en masse tøj/sko butikker, og får en masse aftaler, og som du selv siger at reklamere for deres tøj. Og går butikkerne med til det, er det jo perfekt. Det lyder som en rigtig god ide.
Der er jo nogen damer som er flove over at gå ud og shoppe pga. deres vægt her ville du være en kæmpe hjalp hvis du kan få dem til og se slankere ud.
Mvh Ina