Hej Amino'er Jeg har en fantastisk idé, men ved ikke om den allerede findes, eller om I har hørt noget om at det skulle komme. Men her kommer forhistorien. Oplæg til idé Til daglig arbejder jeg som Serviceansvarlig hos ComputerCity i Århus, hvor vi har mellem 200-300 kunder hver dag som kommer og køber diverse ting. Hovedsageligt sælger vi rigtig, rigtig meget blæk til printere. Jeg har ofte oplevet at folk er kommet forgæves lige efter lukketid for at købe en blækpatron, men hvor vi har lukket alt ned og faktisk er klar til at gå. Selve idéen Min idé går hermed ud på at man eventuelt kunne lave en slags automat ude foran butikken, hvor man kan "trække" blækpatroner, ligesom de her slik- og sodavandsautomater som står rundt omkring. Dette vil gøre at en butik kunne lave lidt mere selvbetjening for kunderne, hvor de heller ikke behøves at gå i deres frokostpause eller skynde sig efter arbejde for at købe blækpatroner, men kan gøre det når de vil. Problemer Der er slf. nogle problemer ved dette, men det kan være at der er nogle af Jer, som har en evt. mening / løsning på disse. Tyveri Kvittering That's It Det var så min idé. Hvad synes I om den? Kom endelig med al den kritik I kan. |
Jeg tror der i de store byer er et marked for at sælge blæk og toner efter normal lukketid. Men tror også det skal være en supplementsvarer i foreksempel netkiosker.