Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk servicevirksomhed ønsker afdeling i Sverige

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et dansk firma der ønsker at oprette en afdeling i Sverige.

Hvordan forholder vi os skattemæssigt og mht registrering I Sverige.

Er der nogen der kender noget til det, evt en revisor der er bekendt med skatteregler i begge lande.

 

På forhånd tak 

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi driver også virksomheder på begge sider af sundet Smile Nu ved jeg slet ikke noget om hvad det er for en service I skal sælge og derfor er det jo lidt svært at rådgive... Det første der falder mig ind er om I er sikre på I behøver en svensk registrering, hvis I kun sælger B2B er det ikke nødvendigt... Hvis I derimod også sælger til private, eller I føler svenskerne føler sig mere trykke ved at handle med et svensk firma, er spørgsmålet jo hvilken firma form I vil oprette. Firma former mm. kan I læse mere om her http://bolagsverket.se/

Til slut vil jeg sige at jeg selv anvender et af de lidt større svenske firmaer som har tjek på tingene på begge sider, men samtidig har rimelige priser. Hvis du er interesseret kan jeg sende dig kontaktoplysningerne til ham jeg selv taler med...

Herlig hilsen
Ania

Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det finns en organisation som heter Öresunddirekt och som hjälper vid etablering på respektive sida av Öresundet. Information och massor av nyttiga länkar för danska verksamheter hittar du på:

http://www.oresunddirektbusiness.dk/

Hälsningar

Stefan

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for svar.

Det er inden for transportbranchen.

Du må meget gerne sende mig kontaktoplysningerne.

På forhånd tak

bb

 

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for det

BB

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)