Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fragt og forsikring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har kontaktet danske fragtmænd og transportgruppen og har fået et godt tilbud fra sidstnævnte med hensyn til fragt fra Norge til Danmark. Begge firmaer har standard CMR forsikring, hvilket ikke dækker hele fragten.

Fragten har en værdi af ca 200000 kroner.

Jer som bruger fragtfirmaer eller lign.Hvad er jeres erfaring?

Tegner i en forsikring hos jeres eget selskab der dækker hele værdien, eller hos fragtfirmaet, eller stoler i så meget på fragten at i nøjes med at dække med CMR?

:)

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 11:11

Jeg har udvidet min erhvervsforsikring til at dække transport også. Det kostede ikke så meget, og da jeg importerer fra forskellige leverandører, er det lettest at gøre det på den måde.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 11:20

Tak for svar. Det vil jeg chekke.

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 11:01

du kan i de fleste tilfælde købe dig til en ekstra forsikring ved omtalte transport firmaer. Det er jo ærgeligt at miste alt fordi man bare brugte deres standart forsikring som nærmest intet dækker

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 14:20

powerstart:

Jeg har kontaktet danske fragtmænd og transportgruppen og har fået et godt tilbud fra sidstnævnte med hensyn til fragt fra Norge til Danmark. Begge firmaer har standard CMR forsikring, hvilket ikke dækker hele fragten.

Fragten har en værdi af ca 200000 kroner.

Jer som bruger fragtfirmaer eller lign.Hvad er jeres erfaring?

Tegner i en forsikring hos jeres eget selskab der dækker hele værdien, eller hos fragtfirmaet, eller stoler i så meget på fragten at i nøjes med at dække med CMR?

Mange speditører kan tilbyde at forsikre godset, men som hoved regel er de alt for dyre.

Det bedre er at kontakte et firma med speciale i transport forsikring.  Er der tale om enkeltstående forsendelser der skal forsikres, vil det letteste for dig være at lave en forsikring fra gang til gang hvilket du kan gøre online. Har de et større behov kan du lave en årsaftale med forsikringselskabet

Personligt bruger jeg selv First Marine A/S   http://www.firstmarine.dk/ se under marine  når du har fået et log in kan du se alle priser.

Alternativt  er der også Transurance (lidt dyrer end First Marine sidst jeg tjekkede)  www.transportforsikring.dk

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)