Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidder med en lidt skuffet oplevelse...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Ved ikke helt om det er det rigtige sted at skrive...

Jeg må indrømme at jeg godt nok er blevet lidt skuffet over "virksomhedsbørsen"

Ikke selve børsen, men de manglende svar, når man henvender sig til sælgerne af virksomheder, om at man gerne vil vide mere og ha tilsendt noget salgsmateriale... ØV  Sad

Har sendt til 3 forskellige d. 11/10 og den 16/10...Eller er jeg måske bare for utålmodig? Smile

Er der andre som har oplevet det samme eller har jeg måske bare været uheldig?

De Venligste Hilsner

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:46

Der er nok fordi..

man ligge i forhandlinger med andre, der har svaret før dig

Men det ville så også være pænt at få et svar tilbage på, at man har modtaget henvendelsen og at man får svar inden for en given periode.

Tålmodighed er man nødt til at have, men ikke i lange perioder.

mvh

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:48

Hej!

Jeg kan godt følge dig lidt... Jeg ved ikke om det er en tendens - til det har jeg for lidt kendskab og erfaring med børsen.

Men jeg tror desværre engang imellem at der kan ske det, at hvis en sælger har seriøse forhandlinger i gang med en potientiel køber - ja så lader de måske andre vente lidt på dørmåtten.

Men det undskylder dem jo ikke fra at lige sende en mail tilbage med en kort besked om at biksen er solgt, eller at de vender tilbage, hvis deres aktuelle forhandlinger går i vasken osv.

Det er surt for dig der sidder og venter på svar. Men jeg tænker bare - husker jeg nu altid at få slettet den annonce i den blå avis, med den barnevogn jeg havde til salg for 2 måneder siden.... desværre ikke altid.

Jeg ved ikke om det er den hele forklaring - men måske holder den i nogle af tilfældene.

Birger

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:09

Hej kkvc,

Der er flere på vores virksomhedsbørs, der ikke er gode til at svare tilbage.

Det er et emne vi arbejder på og selvom at det tager tid, vil vi selvfølgelig gerne tilb unds i sagen - du kan jo sende mig en e-mail på simon@amino.dk med dit brugernavn, og hvornår du har skrevet - så følger  jeg op på det!

Hav en god dag :-)

Simon

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)