Ved ikke helt om det er det rigtige sted at skrive...
Jeg må indrømme at jeg godt nok er blevet lidt skuffet over "virksomhedsbørsen"
Ikke selve børsen, men de manglende svar, når man henvender sig til sælgerne af virksomheder, om at man gerne vil vide mere og ha tilsendt noget salgsmateriale... ØV
Har sendt til 3 forskellige d. 11/10 og den 16/10...Eller er jeg måske bare for utålmodig?
Er der andre som har oplevet det samme eller har jeg måske bare været uheldig?
Jeg kan godt følge dig lidt... Jeg ved ikke om det er en tendens - til det har jeg for lidt kendskab og erfaring med børsen.
Men jeg tror desværre engang imellem at der kan ske det, at hvis en sælger har seriøse forhandlinger i gang med en potientiel køber - ja så lader de måske andre vente lidt på dørmåtten.
Men det undskylder dem jo ikke fra at lige sende en mail tilbage med en kort besked om at biksen er solgt, eller at de vender tilbage, hvis deres aktuelle forhandlinger går i vasken osv.
Det er surt for dig der sidder og venter på svar. Men jeg tænker bare - husker jeg nu altid at få slettet den annonce i den blå avis, med den barnevogn jeg havde til salg for 2 måneder siden.... desværre ikke altid.
Jeg ved ikke om det er den hele forklaring - men måske holder den i nogle af tilfældene.
Der er flere på vores virksomhedsbørs, der ikke er gode til at svare tilbage.
Det er et emne vi arbejder på og selvom at det tager tid, vil vi selvfølgelig gerne tilb unds i sagen - du kan jo sende mig en e-mail på simon@amino.dk med dit brugernavn, og hvornår du har skrevet - så følger jeg op på det!